Kris till varje pris?
Hur långt ska det gå för att man ska säga att det inte är en kris utan att det faktiskt inte funkar längre?
Det finns så fruktansvärt mkt jag saknar hos min partner just nu att jag vet inte vad jag ska göra. Ena dagen mår jag bra och känner att det är vi på riktigt. Och andra dagen går jag funderar på dumma saker som att han vill skaffa fler kanaler bara för att kunna kolla på porr.
jag och killen hade en diskution för ett tag sen om en tjejkompis till jhonom som jag inte tycker om. Jag tycker inte om att han helt plötsligt ska klippa sig bara för att han ska träffa henne när han drar ut på att gå till frisören på flera månader för att han inte orkar, för att det är för jobbigt. Det kostar pengar osv. Men när han ska träffa henne så går det minsann bra.
Häromdagen så sa han att han skulle träffa en killkompis, men jag är helt säker på att han åkte till henne. Att han ljög för mig för att jag inte skulle sura över att han träffade henne. jag frågade hnm om jag skulle hämta upp hnm i stan då han ändå skulle vara där om han nu var hos sin killkompis men det skulle jag inte. Istället tog han pendel som skulle vara framme hos oss 20 min innan jag kom hem. Men sen stod tåget still enligt hnm och därför blev han sen. Men jag tror att han isjälva verket åkte från henne som gjorde att det skulle ta 20 min längre.
suck :(
Varningsklockan ringer hos mig!!!
Det borde den göra hos dig också. I ditt andra inlägg så skriver du att han inte längre vill vara nära dig, nu skriver du att han verkar göra sig till för att träffa "en kompis". Nänä, här osar katt.
Sluta hitta ursäkter för hans beteende, ta reda på fakta om vad det är han håller på med, så du hittar anledningen till att han gör som han gör.
Jag hade för det första krävt att få ett ärligt svar av honom, om det hade gällt mig och mitt förhållande. Skulle han inte vilja svara på det, utan påstår att allt är bara bra, då skulle jag på annat sätt ta reda på vad det är han gör bakom min rygg.
Men du måste också vara beredd på det värsta, och att det faktiskt kan komma att ta slut mellan er. Personligen hade jag aldrig stannat i ett sådant förhållande om jag inte var bunden av gemensamma barn och var tvungen att försöka få det att fungera.
#1 Jag håller med SharpMissy fullt ut..
Instämmer… så som Missy säger. Fråga honom rakt och att han bör vara ärlig. Hoppas han säger som det är, även det kanske var inget eller faktiskt något som kan va riktig jobbigt….. Bäst veta nu än aldrig…