Relationer iFokus

Relationer

Etikettsorg
Läst 1885 ggr
Nightwing
2008-07-31 16:30
0

Trasig själ

..ja så kallar jag mig idag. Efter lite mer än 19 mån. med underbar kärlek, planer,drömmar och gemenskap, så tycker mannen i mitt liv att han behöver fundera mera. Han har separerat från sin fru men nu är det tydlige hon som spökar in hans sinne igen även om det varit långvarig söndring i deras äktenskap. Ja, det är väl en klassisk scenario men jag vet att vi är rätt för varandra och det är ingen tonårings vetande.

Vad finns det att göra, kämpa, ge upp, resingera, skälla , skrika??

[SharpMissy]
2008-07-31 16:51
0

Ja, jag hade gett upp. En man som inte är övertygad om att han vill ha mig av hela sitt hjärta, förtjänar heller inte min kärlek och mitt hjärta.

Jag hade gått vidare. Även om det gör ont, så tar det ett tag för att försvinna ur systemet, men med tiden känns det bättre.

*kramar*

rebelme
2008-07-31 17:05
0

jag måste hålla me #1

de ä inte lätt de vet ja mycke väl mitt förhållande tog slut i mitten av juni på gurnd av att han inte hade tid för mej.

de känndes tomt å ja trodde allt va slut. men mina vänner hjälpte mej å inse att en som inte har tid för mej ä ingen att älska.

Nightwing
2008-07-31 17:41
0

Tack för råd och jag hör vad ni säger och en del av mig, ändock en liten del, tycker kanske lika men historien är lång och riktigt så enkelt är det inte. Jo, jag vet att saker och ting går över och att Livet ler mot en igen även om det ibland tar 20 år (så länge var jag ensam innan den här mannen kom in i mitt liv)

Jag tar en dag i sänder eller kanske en timme i taget.

(Det är inte kärleken som det är problem med, den finns, det är annat runt om.)

Nightwing
2008-07-31 22:24
0

Ville inte låta otacksam, kanske bara skriva av mig…