ny ifokus?
varför skulle det bli nytt?
kom just in här och jag höll inte på att hitta rätt här? Visst är det väl bra att uppdatera, men man kanske vänjer sig? Såg helt virrigt ut nu nät jag kom in här :( Som sagt man vänjer sig kanske?
Måste man göra ny medlemsansökan då?
Det gick iofs att komma in med mina användaruppgifter jag hade här innan detta blev nytt här inne, så jag hoppas det räcker så, eller måste man ansöka på nytt här?
"frågande katt"
Kram
Hej Sessan
Att lansera nya iFokus är en process som har pågått under ett helt års tid (kanske även mer, det vet jag inte) men många av oss har väntat och sett fram emot den här förändringen. Självklart känns det ovant i början, så var det ju även första gången man kom till iFokus. Men snart vänjer sig ögat och man kan börja orientera sig igen.
Många av de nya funktionerna är kanonbra sådana, som t.ex. att man kan blockera vissa personer i sin gästbok m.m. Jag rekommenderar dig att du tar dig tid att sitta och klicka igenom din användarsida, titta på vad som har tillkommit och vad du kan göra där.
Vad du måste göra för att din sida ska synas, är att verifiera den, men det är enkelt du gör bara steg-för-steg som det står när du går in på din sida under Inställningar högst upp här på sidan.
Har du några frågor så tveka inte att ställa dem här eller inne på Support iFokus.
Hälsningar
SharpMissy/Sajtvärd
Jag håller med.Jag är en bakåtsträvare "skämt "så nu sitter jag här o svär för att jag inte känner i gen mig. Men somsakt man vänjer sig..

Lena.P är jag i verkliga livet.

för att tillägga lite i SharpMissy´s inlägg så är verifieringen av ens personliga sida ett sätt att hålla nere på trollen här inne på iFokus.