Svältfödd på kärlek
Jag vill inget annat just nu än att få uppmärksamhet och närhet av min kille. Jag är ständigt på jakt efter hans kärlek. Jag tvivlar inte på att han älskar mig, för det vet jag att han gör. Men om han skulle prata mer om sina känslor så skulle allt kännas bättre.
Han jobbar mkt och hårt, tränar varje dag. Kommer hem sent och vill bara sova. Jag har massor av fina underkläder, men till vilken nytta när han inte ens tar på mig? tittar aldrig in i duschen längre.Ingen som ligger tätt intill. Ingen som vill värma min kropp.
Varje kväll framför tvn så halvligger jag i hans knä med mina ben över hans och han har alltid händerna på mina ben. När jag pratar med honom och försöker få hnm att förstå att jag vill så gärna ha mer beröring så säger han alltid att han visst tar på mig, varje kväll framför soffan?
jag saknar min älskling som skickade snuskiga sms, som alltid var kåt, alltid glad och full av energi. jag vet att man har sina perioder men jag behöver närhet.
Den närhet jag får kommer sällan och går fort över. Jag kommer inte ens ihåg när vi hade sex senast. Men jag kommer ihåg att det var ruskigt dåligt. Han kommer efter 5 juck och det känns som att jag blir påtryckt. Jag är desperat och tar vad jag får av hnm, men det här funkar inte längre.
jag har aldrig haft så bra sex som jag hade med hnm första halvåret vi var tillsammans. Det var underbart. Men nu har jag bara tråkiga sexminnen. Jag kommer ihåg vid ett tillfälle då jag verkligen var svältfödd på sex och han kom hem till mig, vi hade sex ståendes mot en vägg och han verkligen tryckte in hela sin snopp hårt och ända in ibotten. Det gjorde jätte ont men jag sa ingenting, för det var ändå sex. Efteråt blödde jag lite :( men det värsta är att jag vill så gärna ha sex och sen blir jag så besviken efteråt.
:(
Du, det där är ett jättejobbigt problem och min personliga erfarenhet säger mig att lusten och åtrån han en gång kände, har försvunnit.
Jag tror att det tidigare oftast varit ett typiskt "killproblem" där det är tjejen som inte längre är så sugen på sexuell närhet, medan det numera verkar bli vanligare att killarna tappar sexlusten.
Många killar är dåliga på att kramas, visa fysisk närhet och ömhet, om det inte leder till sex förstås. Vi tjejer kan ju vilka kramas och kela även utan att det måste leda till något mer.
Jag har inga jättebra tips till dig, du måste prata med killen och hjälper inte det så kanske ni får fundera på er relation.
Lycka till!
*kram*

ajdå har du pratat med honom om han har någon annan? annars tror jag som sharpmissy åtrån och lusten har nog försvunnet lite. Mycket ligger på honom, tuvärr så har han nog kommit in i ett kugghjul, glömmer bort allting omkring honom.
Sen skall du aldrig acceptera att sex gör ont, oavsett hur svältfödd du är.
Lycka till!
Jag hade samma problem med min kille. För mig blev resultatet att jag inte längre kände kärlek för honom. Det dog bort. Jag bröt upp och han kan fortfarande inte se vad han gjorde för fel. Han förstod inte att jag behövde närhet. Mot slutet hade vi sex kanske en gång i månaden, och det var på morgonen när han va lite morgonkåt som han snabbt "satte på mig" och sen var det över. Jag hann knappt vakna. Det va t o m så illa att han mest ville göra bakifrån, alltså skeda. Som om han inte ville se ansiktet på mig.
Jag pratade med honom massa gånger. Men det gick aldrig in i hans huvud. Han nekade och kom med ursäkter. När jag ser på mina föräldrar som varit gifta i många år (15-16 år) så inser jag att det är något fel när det blir sådär efter bara 3 år. Mina föräldrar kramas mycket och kysser varandra. Det är kärlek.
Jag har inga råd att ge. Det kändes som att jag prövade allt med inget funkade. Han blev förkrossad när jag gjorde slut, så visst älskade han mig, men vi sökte väl inte efter samma sak i ett förhållande.