Relationer iFokus

Relationer

Etikettsingel
Läst 2598 ggr
eggebanroth
0

saknar sex

är jag onormal, fast lever i en relation.

SEViking
0

Då ere nog dags du tar ett snack me partnern. Vissa gillar ju inte sex av olika anledningar. Själv skulle jag ha svårt att leva i ett förhållande å knalla runt å sakna sex, det bäddar ju för otrohet.

Du behöver ju inte säga det på nå elakt sätt. Men säg att om man får svälta hemma så blir det ju till slut att man går ut å äter.

SEV Oskyldig

Inflyttad
0

Ett par som jag känner ville båda ha sex, men ingen av dem ville/orkade (jag fattade aldrig vilket) ta initiativet så det blev aldrig av…

Crowone
0

Jag säger så här, sen får du ta det för vad det är (bland annat från egen erfarenhet och tjejsnack). Du kanske inte känner igen dig? men…..

Killar är alldeles för dåliga på förspel. Nu menar jag att det kanske inte är så frestande att ha sex efter att ha jobbat 8 timmar, hämtat barn på dagis, handlat mat, lagat middag, tvättat, städat, diskat….la…la..la…..för att sen ta på sig rollen som älskarinna och ha sex när man är så in i dödens trött att man bara vill sooooova!

Jag påstår att en tjej behöver få känna sig avslappnad nån gång oxå för att kunna känna "sug" efter sex. Få känna trevlig gemenskap med sin man innan det är dags för det intima. Uppvaktning med kramar, lite uppskattande ord om sin kvinna och alltså visa både verbalt och fysiskt att hon är älskad gör faktiskt stor skillnad för en tjej.

Vad jag har hört från andra tjejer är oxå det här att det tar sååå mkt energi för en tjej att komma "hela vägen". Lite skillnad för en kille. Han behöver oftast inte bli helt slut efteråt (gäller ju förstås inte alla men många som jag förstått det).

Hoppas du förstår vart jag vill komma med detta. Som sagt var….du kanske inte känner igen dig men det finns säkert många andra killar som får sig en tankeställare….hoppas ja! *ler*

Mvh Crowone

Tatsja
0

Har varit ensam i 9 år men utan sex sedan -95. Jovisst saknar jag det, men allra mest kramar, någon att krypa upp i famnen i, hålla handen och så.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?