Liv i kaos
Har en 18 årig tjej som slår fullständigt bakut mot mej.
Det hela började med att hennes pojkvän bodde här 1 år och har nu flyttat till baka - han och jag krachade fullständigt.
Nu är saken den, att hon drar här ifrån då hon anser att det är mitt fel att han flyttade och att jag satte hennes liv i kaos.
Ska även tillägga att jag gjorde ett självmordförsök för 2 veckor sedan pga. att jag inte orkade titta på när familjen förfaller.
Jag varken orkar eller vill se det käraste jag har, må på detta vis, men så fort jag försöker prata med henne så är allt mit fel - även när hennes mobil går sönder.
Hon ska nu flytta 30 mil härifrån och hon har aldrig visat varken agg eller annat innan.
Ska jag bara titta på?
Ska jag vända henne ryggen?
Vad ska jag göra????????????????
Är själv ett sk. maskrosbarn och har inte haft det lätt, därför kan jag gå i eld för mina barn
förstod inte rikitgt vad som hänt..? Vem hade flyttat vart från vem när? och bor nu hos dig? eller flyttat från dig? hennes liv är kaos, och hon ska flytta? Hängde inte alls med.. Flöklara gärna lite mer ingående så kanske jag kan ge ett bättre svar =)
Du kan nog inte göra så mycket åt att hon flyttar mer än att säga vad du känner. Lyssnar hon inte så skriv ett brev och lägg på hennes rum.
Sara