Tatsja's debutbok
SharpMissy har gett mig tillåtelse att lägga ut denna länk.
Berättelsen om Anna.
En självbiografi om hur det var att växa upp under 50-60-talet i en alkoholistfamilj. Om kampen för att överleva hunger och stryk. Om styrkan att orka.
Den handlar om mitt liv. Undrar hur jag kan stå här idag och inte har gjort slut på livet. Men min uppväxt har nog gjort mig stark. De som köpt den där jag bor, har kommit fram och sagt att de grät när de läste den, kunde inte lägga ifrån sig boken förrän den var slut, gett mig kramar. När kommer uppföljningen och lite djupgående berättande om det vuxna livet?. Känns jätteskönt att den uppskattas så och samtidigt konstig. Skriver ju under ett alias bara för att mor och syskon finns i livet. Ha det så skönt.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Jag önskar dig lycka till med försäljningen av din bok. Jag kan förstå att det också varit ett terapiarbete för dig att skriva den, och att det kan komma något gott ur det i slutänden.
*många kramar*

Lycka till!
Carpe Diem
#0 Finns det någon symbolik i hunden på omslaget?
Beror på hur man ser det. Hon heter Tatsja och är min hund.
Väl mött, Tatsja
#1 #2 Tack, och tack för att jag lägga en länk här. kommer en uppföljning med lite djupdykning längre fram. Men först -tankar och funderinga ur verkliga livet.- Dikter och små berättelser om mitt liv. När de är klart, vet jag inte, men det tar tid
Väl mött, Tatsja
#4 Glasklart, var lite nyfiken bara. Lycka till!
Hittade ingen bild på det jag egentligen ville ha. Ett gråtande barn som står och håller i sig i sin spjälsäng. Då blev det lilla stumpan istället.
Väl mött, Tatsja
På begäran så håller jag nu på med fortsättningen om berättelsen om Anna, med lite tillbaka blick. Men först ska tankar och funderingar ur verkliga livet ut. Dikter och små funderingar. Vi får se när det är klart
Kramiz
Väl mött, Tatsja