Många förhållanden?
Har du haft många seriösa förhållanden i ditt liv?
Jag är inne på mitt 2;a seriösa förhållande.
Har haft 4 seriösa förhållanden….där vi varit sambo….förlovad två gånger….Och gift en gång…
Hehe jag har också varit förlovad två gånger. Är det fortfarande.
Jag vet inte riktigt hur jag räknar, har haft flera förhållanden innan Eric, men jag räknar nog bara ett av dom tidigare som mer seriöst i alla fall. Eric är det mest seriösa jag haft och fortfarande har då :).

jag har haft 4 förhållanden, och då räknar jag även de två från jag var 15-16 som varade i 5 månader och 3 månader. sen så ett när jag var 16-17 som varade i 10 månader.
sen så är jag nu gift, jag och min man träffades för 3 år sedan och nu har vi barn också :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Hmm.. 2 seriosa (varav i en av dem nu) och 3 "ung- och dum-seriosa".
// Amanda
Seriösa = bli sambo och vara tillsammans länge, endast 1.
Annars har jag haft en hel del oseriösa förhållanden som varat i nån månad eller liknande. Men träffa mitt ex som 16åring, innan de var man väl inte så mogen själv.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ett seriöst förhållande som fortfarande är seriöst (alltså vi är fortfarnde tillsammans :)) blev tillsammans med min nuvarande pojkvän när jag var 14 år är nu 17.
Jag vet inte vad som ska räknas som "seriöst" men jag har i alla fall 2 tidigare förhållanden bakom mig som kan räknas som seriösa. Sen har det ju varit massa andra kortare förhållanden av varierande natur.
Ett egentligen bara, mitt nuvarande. Var tillsammans tidigare med en kille i kanske en-två månader men har insett i efterhand att jag bara var kär i kärleken. Så ett, när jag hittade den rätta :)

har väl haft 2 längre, seriösare förhållanden… med mitt x o med min nuvarande man..
fast det jag har nu är mer på riktigt än nåt annat… mitt x var ju bara en stor idiot, så seriöst kasnke är att ta i, men vi bodde ihop i 4år allafall
Har haft två seriösa förhållanden. Ett på ca fyra år där vi även var sambo och förlovade och ett på 1,5 år där jag verkligen trodde att det skulle bli vi för resten av livet. Men nu blev det inte så…
/Christine
Är inne på mitt tredje. Efter de två första, jobbiga förhållandena känns det som att jag hittat rätt nu :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Har haft fem seriösa förhållanden.
Två st före jag träffa min exmake.
Träffade sedan honom då jag var 16år och blev fri från honom 20 år senare.
Har sen haft två förhållande till.
Men är numera lyckligt singel.
Marsvin 4-ever
.

Oj
Ja de e en bunt. Men att säga "seriösa". Alla förhållanden jag inlett har ju varit seriösa. Att det sedan visat sig inte vara det från båda håll alla gånger äre ju en blunder. Kanske man varit för snabb i bingen.
Döförälskad har ja nog bara varit i ett par tre honor.
Naturligtvis ligger den senaste ju kvar å gnager. ha ha ha Men men, en vacker dag tar väl någon annan dennes plats.
SEV 

har varit seriös i ett förhållande och det är det jag har nu.. ja o min kille har varit tillsammans i 4 år nu=)
Qui dormit, non peccat

Jag har bara haft ett seriöst förhållande och det varade i 18 år. Nu lever jag som lycklig singel 
jag har haft 3 seriösa förhållanden,
första på ett år lite mer, de andra på 4-5 månader och de jag e i nu närmare 2 år
Har haft ett på 13 år ett på 11 år ett på 2 år och det sista nu på drygt 5 år..levt singelliv därimellen med lita lösa förbindelser.Flyttade ihop med min första man när jag var 15 år..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Min sambo och jag har varit tillsammans i 5 1/2 år. Det får väl betraktas som ett seriöst förhållande. :) Innan honom var jag singel i typ 2-3 år. Hade några kortare "förhållanden" under den tiden som mest byggde på sex. Och innan min vilda singel-period *haha* var jag ihop med en kille i 3 1/2 år. Det var väl inget jätteseriöst förhållande nu när jag tänker tillbaka på det, men det kändes nog seriöst då. Och innan det var jag singel i 1 år och strulade runt lite. Och innan det var jag ihop med en kille i 3 mån. Men det var verkligen inget seriöst förhållande. Honom var jag mest ihop med för att jag ville ha en pojkvän, och han råkade vara kär i mig. Jag tyckte väl om honom också, men jag var inte kär i honom.

jag har haft 3 st seriösa förhållande förlovad 3 gånger och gift 2
2

Har haft 3 seriösa förhållandet innan det jag är inne i nu.
Mitt förra varade i 7 och ett halvt år, och jag hoppas att detta jag är inne i nu ska vara minst lika länge. Har ju träffat mannen i mitt liv =)
1 seriöst förhållande, det nuvarande. 5 år tillsammans och förlovade.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
1, mitt nuvarande med Gura. 

Vad räknas som seriöst förhållande egentligen?
Så jag säger väl 1 då :)
Carpe Diem
Seriöst för mig är ett förhållande som hpllt ett tag, där man haft planer för framtiden osv. Där man verkligen varit ett par och inte bara tvåst som har sex.

Inga… Har ju inte haft några förhållanden ^^
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Seriöst förhållande…? Oj, då får jag nog säga 1.. Vi va tillsammans i 3 år, blev sambos och jag såg en framtid innan vårat förhållande gick utför. Sen har jag haft flera långa förhållanden, men de känns inte så seriösa för att jag va så ung.
Är i nytt förhållande nu, får se vart detta leder;)

Inne på tredje sambon.

det här är mitt andra seriösa förra varade i 5 månader och mitt nuvarande är vi snart uppe i nio månader:P
Räknar man som #27 säger så blir det nog bara mitt nuvarande som är seriöst. Det före så var nog bara "här och nu". Men med min underbara sambo har vi hela framtiden uppstakad tillsammans :) Har talat både, barn, giftemål och husbygge många gånger. Plus att vi är på god väg i och med att vi är förlovade, har köpt lägenhet och skaffat hund. Svenssonlivet här kommer vi <3

jag är i mitt första. haft olika förhållande förrut men inget seriöst. aldrig vågat satsa på dem jag velat med.
har haft 2 i mitt liv.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

) seriösa förhållanden. Vi har varit ett par i lite drygt 8 1/2 år nu.