Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 1981 ggr
Musiken
2008-09-10 03:11
0

OT - Mamma Mia

Idag tog jag mig antligen till bion for att titta pa Mamma Mia, och den var bade mycket samre och mycket battre an vad jag trodde :)
Till och med Ross, som den inbitna actionfilmskillen han ar uppskattade en musikal (som han annars skyr som pesten) :D

Men det sotaste var anda pensionarerna. Hela salongen var full av permanentade damer och skalliga man! Och de sjong med i varenda lat och nar eftertexterna rullade stod nastan alla upp i mittgangen och dansade! Mitt svenska hjarta fallde en liten tar av lycka och lite patriotism nar jag sag dem skaka loss till Super Trouper :') Jag onskar verkligen att jag hade haft min telefon med mig sa att jag hade kunnat filma det!

Ja, det var bara det :) Tankte att jag kunde dela med mig lite av hur sma saker kan gora en sa glad :)

ChristineL
2008-09-10 11:40
0

Åh, jag vet! Jag var och såg londonuppsättningen i globen för ett par veckor sedan och det var också helt underbart! Jag bara längtar tills jag kan dra med mig min mor till filmen Mamma Mia, dock har hon lite svårt för mycket folk och trånga utrymmen så vi får se hur det blir. Men efter att ha sett "orginalet" så ser jag verkligen fram emot filmen också. Abba rokkar! ^^

lovlin
2008-09-11 00:43
0

har ni hört om den nya sing-along-versionen som ska släppas framåt oktober? Det ska alltså bli helt lagligt och okej att sjunga högt på bion.
Hade hellre sett sound of music på det sättet, men eftersom jag inte sett mamma mia än kanske man skulle passa på då? :D

Musiken
2008-09-11 01:01
0

Ja, sing-along-versionen har gatt nagra veckor har i England och jag forsokte forgaves fa med Ross pa den, men han vagrade :'(

lovlin
2008-09-11 01:07
0

neej, det måste ju bara göra upplevelsen så mycket bättre ^_^ vägrar han sjunga singstar också?  =)

Musiken
2008-09-11 02:17
0

Haha gud ja! Men det gor jag med iofs :P