OT Present
Min pappa fyller 60 i år och jag o mina två syskon vill ge honom nåt lite extra. Men vi har idétorka allihopa. Vi vet inte alls vad vi ska ge honom. Det enda han önskat sig är en klocka som mamma har köpt.
Som tidigare presenter så har han (och mamma) fått evenemangsbiljetter, ballongflygningar, stora fina middagar o fler utflykter. Vi vill komma på nåt nytt som han inte redan fått. Det är jättesvårt!!!
Har ni några idéer om vad man kan ge så är jag jättetacksam!
Hmm.. Om han fyller jämt vill man gärna ge något speciellt.
En stort tavla med ett kollage av fina bilder på saker an gillar och hans familj, samt personliga små brev skrivna av er arrangerade i snygg ram och hela kittet?
Paulina

Min morfar fick ett stort "kollage" pa sig sjalv nar han fyllde 60 :) Massa roliga bilder, pratbubblor osv :)
// Amanda
Släktfortsking kanske. Ett släktträd alltså.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Ett kollage vore kul. Det finns en hel del sjukt roliga o ährliga bilder på honom.
Vi har redan släktforskat så långt som vi vill göra tyvärr. Annars hade det varit en annorlunda o kul grej!

vad gillar han då?? det finns sånna där glasprydnader där fotofirmor kan etsa in ett kort tex på hans barn=) eller favorithunden, bilen osv det är väldigt uppskattat!! ett minne för livet! eller tex hans ballongflygning då=)
Qui dormit, non peccat

Jag lånade negativ av farmor och mamma och kopierade upp tillsammans med egna bilder. Blev ett fint fotoalbum från han var liten tills nu som pappa fick då han fyllde 45.
Det jag har gett till mian föräldrar när de fyllde 50 är dels ett fotoalbum där jag ringt runt till morfar och alla vänner m.m och bett om bilde rpå dem när de var yngre och gjorde som en bok av det, från födsel, till ungdom till äldre till att skaffa familj och till nu. Skitkul! och i slutet hade alla som vi kände och som var där, skrivit lite i boken. Det var kul! Det fick mamma. Pappa fick en jättewhiskeyflaska från systemet, den kostade typ 1700 eller nåt =)

Vilka roliga förslag ni kommer med! Han har väl inget speciellt intresse egentligen. Han är väldigt prylgalen iof, men han har ju redan köpt allt han vill ha. Han är en sån som gillar att gå på evenemang (typ jerry williams o abba-grejer) och ballongflygningen var toppenkul. Men det har vi ju redan gett. Det börjar ta slut på presenter till en sån gammal man helt enkelt! GAH! =)
Nä, men helt ärligt, det är svårt. Jag ska luska vidare på det där med etsningen tänkte jag. Fotoalbum vore kul också iof. Men det är ett sånt pyssel o ingen av oss har varken tid eller ork att leta så förskräckligt mycket. Funderade lite på chokladprovning. Men att mamma också får följa med…
Gillar han god mat och viner? För en weekend på Grythyttanär verkligen uppskattat, mamma fick det när hon fyllde 50 år och vill dit snart igen, helt fantastiskt sade hon! :) Finns även massage och liknande, även boende. Superduperfint!