Obehaglig väckning
Idag vart jag väckt av att mobilen ringde. De var mammsen som bad om att jag skulle gå ut med Lufsen. Jag var ju inte direkt pigg så att gå ut med Luffe då var inget jag ville.. men så kom en betydligt jobbigare kommentar efter det.
"Jag är med Milla på Akuten" .. VA!!! jag vart klarvaken! i nästa andetag säger mor min att "Ja hon har ont, så de kanske är nåt med barnet" .. Ihhh!!
Ja alltså, Milla- Camilla är min syster och hon är med barn. De är jätte roligt, för hennes sambo har redan fem barn- så det var inget vi trodde skulle hända.
Och vi har inga småttingar i våran familj så ska bli kul att bli moster!
Usch! gillade inte att vakna upp sådär iaf. Var bara att brumma iväg till mammsen, ut med Lufsen och sen vänta på att hon skulle ringa!
Som tur var det bara en sträckning, så hon skulle vila.. och hennes chef gav henne bara resten av den dagen att vila:( Elaka människa!
Jaja, hon mår bra. Åkte ner till stan och åt med henne och krama om henne lite. Hon hade med vart jätte rädd.. hennes allra första barn!
Men nu är allt frid igen och jag har haft en toppen dag:) Godnatt på er.. eller god morgon eller jaa.. hej hopp!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Uj vilket hemskt sätt att vakna på :S Tur att det inte var något allvarligt!
Jaa, usch… Men det var ju tur att det inte var något allvarligt!
uss så hemskt! hoppas hon mår bättre snart!
jaa att vakna på sånna sätt e asjobbigt :(
jag vakne en gång av att en brandman ringde på dörren klockan 4 på morgonen och fråga om de brann :P skapligt förvirrad man var då!

usch o fy… man kan få ångest för mindre!
skönt att allt gick bra!
Nej, men usch! Åh vad skönt att det ordnade sig!
Tycker alltid det är obehagligt att bli väckt av telefonen…
/Christine
Jaa, fick jätte ont i magen när jag vaknade av de där..
Man blir lite sådär.. hennes första barn, dem har försökt ett tag så vore riktigt hemskt om något händer. Fast nu mår hon bra som sagt:)
#5 Ja att de ringer när man sover är riktigt jobbigt öht:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆