Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 2048 ggr
Destany
0

jag vet inte..

Jag har pratat med en kille på nätet en tid nu o vi har träffats en gång tidigare.. igår kväll pratade vi om att vi skulle träffas o nu i morse så hade han vägarna här förbi så han kom redan kl 8 imorse..vi myste o så hade vi sex…nu efteråt känner jag mig så himla konstig.. jag vet inte varför jag känner mig så här..jag har bara legat med en kille innan o nu när jag låg med han idag så började jag blöda..den här killen e världens goaste o så men jag vet inte varför det ska vara så jobbigt när det handlar om sex.. han fick inte smeka mig till orgasm fick panik inombords samtidigt som jag inte ville att han skulle sluta..jag förstår mig inte på mig själv o mina känslor….

hus-musen
0

låter som du hade för brottom och inte lyssnade ordentligt på dina känslor. det verkar iaf som att du har ånger.. ni kanske skulle ha pratat igenom allting innan ni hade sex? men du kan ju alltid förklara det för honom nästa gång ni träffas=)

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
0

Ja, det låter ju inte som om detta verkligen var ngt du ville egentligen. Du måste lyssna på dig själv och ta hand om dig.

hus-musen
0

att ha sex med honom en gång till när ni träffas igen komemr nog inte göra saken bätter förresten om du inte är säker på dina känsor!

Qui dormit, non peccat

Aviendha
0

Jag kan hålla med ovanstående. Du och dina känslor var nog inte helt i synk. Att ha sex är att bjuda in någon till det mest intima delarna av en själv, inte bara de fysiska, utan även de psykiska.

Jäkta inte, du hinner med. Prata med honom om det och är han den goa killen han verkar vara kommer han att visa förståels, och ni tar det i er takt, och då kommer det nog att kännas bra mycket bättre.