Relationer iFokus

Relationer

Etikettskilsmässa
Läst 3918 ggr
VeNyRa
2008-10-05 19:02
0

J*vla ångest..

Har sån sjuk ångest nu så jag måste få skriva av mej!

Fick nån sorts sné fylla igår eller nått, skvallrade på min lilla moster som vart lite för full och fick jättedåligt samvete, ville ju såkart ha stöd från min pojkvänn, ville att nån skulle hålla med om att jag gjorde rätt. Som svar av honom fick jag "det gjorde du inte" de bättrade bara på min ångest. Jag vart så lessen, och de blandat med alkohol är inge bra =/ vi bråkade typ lite över sms . Iaf så slutade smsandet igår med att han sa att han inte var sur på mej.

Nu är han jättedryg mot mej, jag har frågat om de är nått, men han säger inget.. fan vad jag är jävla less, fattar han inte hur ont de gör i mej när han inte pratar.

ångesten gör så jävla ont i hela mej, känns som att jag kan börja gråta när som helst.

vad f*n ska jag göra?! bara låta han vara tills han säger nått eller?

destroyed
2008-10-06 00:16
0

asså? varför tycker han att du gjorde fel? var det för att du skvallrade på din moster? är de den enda anledningen? om jag ska vara ärlig, det är ingen anledning att vara förbannad och dryg!

Tatsja
2008-10-06 01:35
0

Är det hon som var 14 år? Fattar inte pojkvännen hur allvarligt detta är?

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

MimmieM
2008-10-06 03:58
0

Det kan väl minst handla om ditt uppträdande som person, att du var full och snedtände som han reagerade på.
Han kanske bara vill ha lite tid för sig själv. Släpp ångesten, försök åtminstonde. Tänk inte på honom, vill han vara lite småsint i ett par dagar så låt honom vara det. Red ut det där med din moster istället, det låter lite mer akut.

Om hon är minderårig och dricker alkohol så tycker jag iaf att du gjorde rätt som sa ifrån, det tycker kanske inte hon, eller någon av dina jämnåriga - just nu. Men när de blir gamla och kloka så kommer de erkänna att du gjorde rätt. Kalla det inte skvallra utan säg bara att du förmedlade uppgifter kring din mosters oacceptabla handlingar som minderårig ;))

Carpe Diem

VeNyRa
2008-10-06 09:23
0

#1 jo men jag blev sur på honom för att han sa så, när jag behövde nåns stöd =/

#2 jo hon fyllde 15, de märkliga är att hennes föräldrar knappt sa ett ord. morfar mummlade i det tysta (eftersom att han inte vågar annat) hennes mamma sa bara "nu får de vara slut med drickandet" ord som är helt utan betydelse för henne.

#3 fick ett sms utav honom igår och då verkade allt vara som vanligt, så jag for nog släppa dehär.

konstigt nog var min moster inte sur på mej, trodde att hon minst skulle döda mej, så de känns ju bra iaf.

emsems
2008-10-06 13:22
0

Lite tankar… Jag tycker det var rätt att du sa till, jag förstår inte varför han var arg, och framför allt tror jag inte på att bara vara tyst när han är sur. Varför är man tyst då? Det löser ju inte direkt något.. Men nu verkade det ju vara bättre iaf.

hus-musen
2008-10-06 14:37
0

jag tycker att du gjorde helt rätt som sa till!! om din kille blir sur o gnällig över en sån sak så är han otroligt barnslig!!

Qui dormit, non peccat

TerriZue
2008-10-06 18:20
0

Håller med de flesta, du gjorde rätt som sa till. Hoppas att det löser sig, förstår inte alls varför han skulle bli sur för en sån sak… :/ Bara konstigt tycker jag.

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

VeNyRa
2008-10-06 20:23
0

Han är ganska så barnslig.

Är så ledsen just nu, fick ett sms där de stod "jag hinner inte träffa dej nått i veckan, har nått jävla matteprov :-l saknar dej söt <3"

har inte träffat han sen onsdag och då var jag hem till honom, han har inte varit hos mej på skitlänge.. (de är 4 mil mellan oss)

Sandra
2008-10-06 21:26
0

Tycker också att du gjorde rätt så ingen mer ångest nu =)

VeNyRa
2008-10-06 23:41
0

är singel numer..

TerriZue
2008-10-07 01:18
0

Nejmen! Vad hände? :O

Kram till dig!

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

fettmedkevlar
2008-10-07 03:40
0

Jag förstår inte alls så mycket i första inlägget, du skvallrade på din moster som är..? hur många år?

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

Karmatarerskanise
2008-10-07 08:52
0

#12 15 år.

destroyed
2008-10-08 01:24
0

10# nej, vad hände?

MimmieM
2008-10-08 01:26
0

Okey, backa bandet! Jag missade hälften!

Carpe Diem

Winta
2008-10-08 02:28
0

Oj, kan förstå du känner dig ledsen och tung efter händelsen. Har inte mycket att säga om men en kram får du av mig om du vill.

Karmatarerskanise
2008-10-08 15:20
0

Vad hände ja? Hur mår du Venyra?

VeNyRa
2008-10-08 17:20
0

såhär är det, min gamla kk kom hem från england i lördags, han har vart där sen början av juni. Han är en riktigt charmör, eller han lyckats iaf charma mej. Vi pratade lite på msn i förrgår och jag klantade till mej!

ungefär så här så de ut, jag säger: " Vad skulle kunna hålla dej kvar här?" och han säger "Jag väntar på att en söt tjej ska bli ledig så att jag kan umgås med henne". Av nån anledning hade jag kopierat den biten av konversationen, min dator laggar och hipps vipps hade jag skickat de vidare till min kille, som såklart blir svartsjuk (inte första gången han blir de på två veckor)..

Jag blir lite irriterad på honom så vi börjar typ bråka. Han kan inte lita på mej, och till saken hör att jag aldrig skulle kunna tänka mej att vara otrogen! aldrig! jag anser att de är de värsta man kan göra mot en annan människa.

jag tycker inte att de är nått att bli svartsjuk över om andra flirtar med mej sålänge jag inte flirtar tillbaka. På en fest hos mej förra helgen försvann han bara och jag frågade varför, då fick jag till svar "jag tycker inte om att de är så många där som gillar dej".

Tillbaka till min kk, som sagt så lyckades han charma mej, är dock inte säker på mina känslor för honom, men han är helt underbar i sängen, vet inte hur jag skulle klara mej utan honom!

Jag gjorde slut med min kille för att jag inte ansåg det ärligt från min sida att tänka på nån annan samtidigt som jag har ett förhållande. Man kan väll säga att förhålladet är i viloläge tills jag bestämmt mej för vad jag känner för de båda. Min kille (jag kallar honom de så blir de inte så förvirrat för er ;)) tog de rätt bra ibörjan, men sen skrev han saker som "lev ditt liv bra hej då" och sen ångrade han sej och skrev typ "jag menade inte så, vill ha tillbaka dej" osv osv. så har han gjort fera gånger.. ganska omoget beteende, men jag förstår ju att han är ledsen!

Hur som helst så träffade jag min kk igår och de slutade med ett akut p-piller idag. Allt är så förvirrat just nu, jag är en sån som klarar av psykisk press väldigt dåligt! jag går runt som en zombie hela dagarna.

VeNyRa
2008-10-08 17:22
0

haha de vart långt, men men..

joo, hur jag mår?! jaa vad ska man säga, har dåligt samvete varje sekund av min vakna tid, tankarna bara snurrar hela tiden och jag kan inte komma på vad som känns mest rätt.

hus-musen
2008-10-08 17:24
0

om han är så svartsjuk o barnslig din kille så kanske du klarar dig bättre utan honom?? tycker de låter som att han överreagerar!1

om inget känns riktigt rätt, struta i båda killarna då! de finns flera fiskar i sjön som man säger=)

Qui dormit, non peccat

VeNyRa
2008-10-08 17:29
0

#20 ja, livet blir så kompicerat när de är fler än en själv. enklast är att vara singel och ha kk =) då får man närhet och man slipper tänka på andra haha!

MimmieM
2008-10-08 17:29
0

Var det inte din KK som knarkade men hade stor kuk? Vilket inte är bra (knark), osjälvständiga människor är inte heller bra.
Strunta i alla pojkar och köp en dildo istället :) Man kan få dem i vilken storlek man vill och de blir inte svartsjuka om du skulle skaffa en till. Dessutom behöver man aldrig bekymmra sig om att bli gravid.

Du har väl ändå lurat på om du verkligen varit kär i din pojkvän från första början om jag inte minns helt fel.

Carpe Diem

VeNyRa
2008-10-08 17:39
0

#22 Jo, de var han, men sålänge vi bara är kk så får han röka på hur mkt han vill, skulle vi däremot bli tsm skulle jag inte acceptera de. Jag är alltid osäker på om jag verkligen är kär, men den dag jag verkligen är de tror jag att de känns, sen kan man ju ha massa pojkvänner påvägen dit.

haha har redan 2 dildosar, men de är som inte samma känsla :P

hus-musen
2008-10-08 17:40
0

haha ja dildo är ett bra alternativ=) finns ju många att välja på, o i olika färger dessutom=) vill du gosa så rekkommenderar jag en jättestor nalle eller nått=)

Qui dormit, non peccat

VeNyRa
2008-10-08 18:01
0

#24 bra tips! =P