Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 3509 ggr
destroyed
2008-10-08 23:21
0

dåligt samvete....

Jag och min kille har snart varit ihop i 10 månader och efter 4 månader sa han att han var intresserad av att testa analsex. vilket jag var jättemycket emot då jag har i ett tidigare förhållande haft det och killen jag hade då gillade att se mej ha ont… väldigt dåligt val att bli tillsammans med honom. min min kille han fortsatte fråga och han blev så besviken hela tiden så för några månader sedan lät jag honom få som han ville. det värsta är att jag känner själv att jag alltid får ont där under sex och det är jättejobbigt för säger jag till att det gör ont då vill han inte ha mer sex coh säger jag ingenting så känns det dagarna efter som om jag har en kniv uppstucken. Jag har berättat hur jag känner och han sa att vi ska vänta ett tag och det var jättebra, jag vill inte ha det eftersom jag har såna dåliga minnen av sex överhuvudtaget eftersom jag varit med om våldtäkter, graviditet och dåliga förhållande under mindre än tre år för att jag avskydde min mamma så mycket och ville inte vara i närheten av henne. men nu är det så här att jag ser på han när vi har sex att han vill ha analt och jag kan inte ge honom det ännu, det gör att jag får dåligt samvete bara.

jag vet att jag måste fortsätta stå på mej om det inte är något jag kan göra men iaf. jag behövde nog bara skriva av mej. jag vet inte hur jag ska hantera det här.

Madde
2008-10-08 23:27
0

Om du inte vill ha anal sex så ska din kille acceptera ditt beslut.

Att ha analsex mot sin vilja är inte något jag rekommenderar och du ska inte behöva gå och ha ont i flera dagar efteråt.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

UG
2008-10-08 23:27
0

Du måste ta hand om dig själv och se till att du mår bra! Gör saker du mår bra av och absolut inget annat! Det handlar om självrespekt. Du skriver själv: "jag vet att jag måste fortsätta stå på mej" HELT RÄTT vännen!

ChristineL
2008-10-08 23:29
0

Du har ingenting att ha dåligt samvete för! Alla gillar inte analsex, så är det med det. Öppna dig mer för din kille, vet han om hur du har haft det? Vet han varför du inte vill? Förstår han inte är han ingenting att ha!

MimmieM
2008-10-08 23:34
0

Vill du inte ha analsex, så ska du absolut inte gå med på att ha analsex. Jag har som dig dåliga erfarenheter när det kommer till sådant och det får min sambo snällt respektera. Sedan kan man fråga sig varför din pojkvän vill ha analsex när han vet vad du gått igenom?
Ditt "jag vill inte" står över hans "jag vill". Låt dig inte övertalas, stå på dig!

Carpe Diem

destroyed
2008-10-08 23:52
0

jo han vet därfrö har han sagt att vi ska ta en paus och låte mej läkas emn nu har det gått snart 3 veckor och jag känner att han blir attraherad och vill göra just det

MimmieM
2008-10-09 00:01
0

Aldrig i livert att jag skulle tillåta mig till någonting sådant, sex skall vara skönt för båda parter. Om du inte tycker om det, eller får ont (ännu värre) och han inte förstår det utan tror att du säger nej av ren princip. Fattar han inte att du menar allväar så släng ut honom med snoppen före.. Se till att det är snö ute!

Carpe Diem

Sarah
2008-10-09 02:14
0

Nej nej nej. Sex ska man ha för att man tycker om det och inte för att någon annan vill. Vissa killar är porrskadade och fixerade vid analsex. Vill du inte så ska du inte. Man ska aldrig få dåligt samvete för att man inte "ställer upp". Jag har ställt upp tillräckligt i mina yngre år och vad fan fick man för det. Ingenting, bara en kille som inte respekterade mig och flera år då jag var rädd för sex. Nej, i mina ögon är tjat om sex ett övergrepp och det ska du inte gå med på. Du har blivit våldtagen tidigare, gå inte med på att bli det av din pojkvän.

GÅ ALDRIG MED PÅ NÅGONTING DU INTE VILL NÄR DET KOMMER TILL SEX!!!! Du kommer bara lida av det i framtiden.

hus-musen
2008-10-09 12:30
0

gå inte med på nått du inte vill!! de ska kännas skönt att ha sex, inte vara en smärtsam upplevelse!!

sen de där med analsex.. jag gillar de inte o jag säger ärligt till min kille att analsex kan han fetglömma! de händer inte!! vill han ha analsex så kan han gå o knulla med en bög. jag tänker inte ha ont bara för att han ska få utleva  sina porrfantasier!

så nee stå på dig o vägra göra något bara för att han vill det!! du kan ju alltid fråga varför han inte respekterar ett nej?? varför respekterar han inte hur du känner? varför vill han göra något som han vet att du lider av o får ont?? de är inte en bra pojkvän som gör så..

Qui dormit, non peccat

LiinaBeax
2008-10-09 13:06
0

Har man analsex kan man bli som de gammal tanterna på hem som analen blivit uttöjd på och skiten bara rinner! ursäkta språket^^ Förr i tiden var det vädligt vanligt med analsex då killarna inte ville göra sina tjejer gravida och kondomer inte fanns på samma sätt. Så för din egen skull ha inte analsex, kan straffa rejält när du blir äldre!

Måste fakstiskt också säga att med rätt person och att man tar det lugnt med MKT glidmedel och kondom kan det vara riktigt skönt^^ Men båda ska vara med på de, för du måste vara jätte avslappnad annars får du atomtiskt ont, du måste vara ganska så säker på ditt förhållande och kille.

Nu tänker ni säkert hon är 17 vad vet hon, jag fick nyss en föreläsningen av en kompis mamma om analsex (hon jobbar på hem) + mina egna erfarenheter..

Men som de andra tjejerna säger, STÅ PÅ DIG! VILL DU INTE VILL DU INTE SÅ ÄR DE BARA. det får han helt enkelt acceptera, gör han inte det kanske han inte är den rätta killen :/

JossanH
2008-10-09 14:07
0

Analsex skulle jag aldrig ha. Det är inte något jag ens skulle vilja prova. Så enkelt är det.
Ställ inte upp för att han vill när du själv får lida av det… Speciellt inte om du får ont i flera dagar efter! Vad är det din kille inte förstår med smärtorna?

Sajtvärd på Iller.ifokus

freemark
2008-10-09 15:05
0

Ha inte dåligt samvete. Vill du inte så vill du inte, det är absolut inte meningen att du ska ha ont. Och han missar faktist inte så värst mycket, jag tror att spänningen är en stor del för vissa killar. Jag har inget emot analsex då och då om jag känner för det om det vet min sambo så det tar kanske bort en del av spänningen då han frågar inte om det längre.

Du behöver absolut inte ha analsex, men om du skulle vilja ha det för din egen skull nån gång i framtiden när DU känner dig redo kan ni ju försöka ta det lungt. Jag vet inte om ni nånsin provat på rimmning men det är när man slickar vid analöppningen. Om man har precis tvättat sig noggrant så är det rent och kan tala om att det känns sjukt skönt, massa känsliga nerver där. Kanske det skulle få dig att slappna av. Sen kan man öka med fingar (glöm inte glidmedel!) utan att du ska ställa upp på något annat sätt. Bara vänja sig att bli rörd där och känna njutning och låta saker ta sin tid. Analasex behöver inte göra ont så läge man kan slappna av men det kan vara svårt för någon med din bakgrund. Kom ihåg att han gott klara sig utan analsex och det är helt upp till dig!

hus-musen
2008-10-09 23:19
0

förresten om han tjatar mycket om analsex så kan du ju köra upp en stor gurka i hans röv o se vad han tycker om den saken! surar han o gnäller för att de gör ont så säg åt han att de är så de känns för dig=) känner mig lite småilsken idag om ni undrar över inlägget..

Qui dormit, non peccat

MimmieM
2008-10-10 00:13
0

#12 Hahahahahaha!!!!
- Det bästa någon sagt idag!

Carpe Diem

Ceciliaolucifer
2008-10-10 02:59
0

#12 Precis vad jag tänkte skriva!

Vad i helvete går fel när man inte värnar om sin partner? ett förhållande går ut på kärlek, tillit och respekt.  Det är det minsta man kan begära. Vad är det för idiot till kille som själv inte förstår vad han ställer till med? Jag skulle aldrig vilja såra eller skada min partner och inte heller förnedra honom. Det existerar inte när man är tillsammans med ngn man älskar.

Om han vet om din bakgrund och gör som du berättar så är det ännu värre. Han utnyttjar dig och din kropp för att utöva sin fantasier på din bekostnad. Du får fråga dig själv, är han värd det?

Man får aldrig, aldrig, aldrig sälja sin själ. Du är värd någon bättre.

Jag vet inte hur ditt liv med din kille ser ut, bor ni tillsammans? Kan du få stöd ifrån dina föräldrar? Du behöver avsluta er relation eftersom han inte respekterar dig.

stackare :(

pyromanen
2008-10-10 10:42
0

Det enda du möjligen ska ha dåligt samvete över (gentemot dig själv!) är att du inte än lyckats säga ifrån, utan har en situation där du går och oroar dig för när killen nästa gång vill pressa dig till nåt du inte alls har lust med.  Och inte är det kärlek att pressa nån till ställa upp på¨nåt de egenltigen inte vill!  Det gör dig inte bara fysiskt illa utan urholkar även självkänslan.  Gå inte med på det!  Var tydlig mot honom, säg inte "kanske om 2 veckor när såren läkt" utan säg jag tycker inte om det, har inte lust till det, om du vill vara med mig så gör vi bara sånt som båda tycker om. Respekterar han inte det så avsluta relationen!

Katarinaj
2008-10-10 19:37
0

#12 Hahahahah.

Ja tjejer vars en rejäl Gurka i sängbordet att plocka fram o säga ok till Analsex om du börjar.

Dynamit
2008-10-10 19:40
0

Gurka?

Plocka fram en 25cm strap-on så får ni se vad som händer

Katarinaj
2008-10-10 19:41
0

Hehe gör en beställning på nätet med en gång

hus-musen
2008-10-11 01:39
0

haha ja ont ska med ont fördrivas vet ni väl=)

Qui dormit, non peccat

freemark
2008-10-11 02:08
0

#17 Vet killar som skulle uppskatta det. ;)

didis
2008-10-11 11:56
0

Har en tonårsdotter och skolsköterskan har haft föreläsning för både föräldrar och barn om att undvika analsex pga risken för skador, både kortsiktiga och långsiktiga (man kan inte hålla avföringen).

Analsex funkar säkert bra i varsamma händer men så verkar inte vara fallet här för TS. Så vägra analsex - det är uppenbarligen inte skönt för dig så det finns ingen anledning att ställa upp på! Din pojkvän måste respektera det annars måste du faktiskt dumpa honom då han inte respekterar dig som han borde!