Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 3451 ggr
Karmatarerskanise
2008-10-17 15:39
0

OT Helg

Då är helgen här igen. Skönt!

Har ni några planer?
Här blir det räkmys och någon film med killen ikväll, imorgon blir det någon höstpromenad och lite städ och annan god mat. På söndag ska vi till killens farmor och äta söndagsmiddag.

Trevlig helg kära medlemmar Glad

VeNyRa
2008-10-17 15:41
0

Ihelgen blir de nog fest, antingen ikv eller imorrn =) fyller ju år imorrn! På söndag ska jag tävla med pållen, annars är de nog inte så mycket planerat.

Niini
2008-10-17 15:41
0

Idag ska vi kolla en vinterjacka åt sambon (i regnet..). Imorgon ska jag på 21-årsfest ochpå söndag ska vi nog bara slappa :)

Karmatarerskanise
2008-10-17 15:42
0

Grattis i förskott VeNyRa Skrattande

VeNyRa
2008-10-17 15:46
0

#3 tack :) synd bara att 17 är en sån meningslös ålder!

Musiken
2008-10-17 15:59
0

Jag ska jobba arslet av mig. Har sa sjukt mycket att gora i uni.

Maste hyra modeller, organisera dagar att fota pa, hitta modeller som ar villiga att vara nakna i en sjo i November, forsoka hitta lampliga klader till de modeller som ska vara pakladda utan att gora av med alla mina pengar, ordna billig transport at de modellerna som kommer fran Glasgow, bygga pa rumpnissar, troll, alvor, tomtar, vattar och gradvargar, skriva 2 uppsatser, gora massa research och dessutom ga ut och ta de forsta test-fotona.

Hade sett fram emot en lugn helg, men det blir inte sa mycket av det tror jag.

hus-musen
2008-10-17 16:26
0

#4 grattis=) vänta bara tills du fyller 19, oxå en helt meningslös ålder=)

Qui dormit, non peccat

SaraC
2008-10-17 17:45
0

#1 Grattis i förskott!

Jag ska planera undervisning ikväll. Sedan blir det nog myspys hemma med pojkvännen, äta och dricka gott, ta ett mysigt bad. 60-års kalas på lördag.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Karmatarerskanise
2008-10-17 17:47
0

Nu har vi handlar räkor, kräftor, räkta musslor, ägg, majonäs, dill, sallad och parmesan ost som jag ska marinera Skrattande Kommer bli så gott så!

Lenore
2008-10-17 17:54
0

Vår helg blir nog inte så jättemysig tyvärr. Här är värsta röran så vi måste röja och storstäda. Hade också tänkt att försöka få tummarna loss och rensa ur garderoben för jag har så mycket kläder som jag inte använder längre och som andra har bättre nytta av.

Ska försöka klämma in lite mys på kvällen idag om det orkas och hinns med. Inte lätt nu när man har en liten bebis som tar så mycket tid och energi. Ofta prioriterar man sömn framför något annar. :P

ChristineL
2008-10-17 18:07
0

Jag har precis stoppat tre maskiner med tvätt, när allt det är klart åker jag hem till killen med godis och film-mys ;)
Imorron ska vi fortsätta fixa med hans hall, måla taket och sen göra tacopaj. Blir mest lugnt tror jag.
Söndag får vi se om en kompis hör av sig, hon är hemma och hälsar på och pratade om att ses på söndag iaf… Återstår att se.

Till sist önskar jag VeNyRa grattis i förskott! :)

destroyed
2008-10-17 21:55
0

3# håller med om att det är en värdelös ålder:)

för mej blir det lite mys medans killen gör prov och att försöka bli frisk!

imorrn sticker vi in till visby och ska köpa lite fiskar och lite mat till kvällen, se om inte vi kan ut och gå i stan också. och på söndag är inget besämt men jag hoppas att vi kan planera inför min årsdag och halloween m.m.

fridaas
2008-10-17 23:02
0

Ikväll är jag barnvakt åt mina halvbröder, då deras föräldrar är ute och festar *suck*, men tur är att mina bröder är snälla och låter bli att bråka när jag är hemma med dem :)

Imorn ska vi fira min bror, syssling och sysslings pappa på eftermiddagen, och på kvällen ska jag fira en kompis som fyller 25 och få diskutera med en extremt kristen homofob, får se hur det slutar.

Och på söndag ska jag till en av konsulenterna i förbundet och diskutera vad vi ska ha med på kamratstödjarutbildningen.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Aviendha
2008-10-18 12:53
0

Åhh, jag vill oxå har räkor, ägg, musslor och allt gott det var Hera! *avis*

Jag då. Jo jag har 4 olika arbeten att skriva på, så jag har häcken ful om man säger så. Menar.. 1/4 A4 färdigskrivet med infosök tar ungefär 4 timmar, och jag ska skriva några på 12 sidor.. Urk.

Tycka synd ommig själv för att jag är ensam o fattig ska jag oxå göra ;)

fotokrafs
2008-10-18 12:59
0

Vi skall pyssla i hallen, förhoppningsvis blir det målat och klart innan måndag för då kommer någon som skall montera elmätare där.

Grattis VeNyRa! Skrattande

Karmatarerskanise
2008-10-18 13:23
0

Ja Grattis VeNyRa på din dag Skrattande

VeNyRa
2008-10-18 17:51
0

Tack =) de blev en lyckad kväll igår! fast idag är jag bakis, men de får man ta!

Destany
2008-10-19 01:08
0

Jag har varit omgiven av barn idag.. så himla roligt.. =) dessa små söta underverk..i  de var i åldrarna 9 år, 5 år, 2år o 3 månader o 2 månader..

igår var jag på sminkparty där vi fick ansiktsmask o nån maskin som skulle göra underverk för ansiktet.. hehe roligt var det..

så man kan sammanfatta denna delen av helgen som superskoj =)

imorgon ska jag göra de mer tråkiga sysslorna.. städa o tvätta..