Relationer iFokus

Relationer

Etikettfamilj
Läst 2816 ggr
emsems
0

Vad blir det för julklapp?

Vad får älsklingen för julklapp av dig i år?

Karln min kommer nog få en Iittalavas och något mer, som vi kan göra ihop.

Moderkaka
0

Vi köper inte julklappar till varandra..

Musiken
0

Jag vet inte. Om han ar kvar da kanske han far nagot litet, och sen kanske vi aker nagonstans eller sa nar jag kommer tillbaka igen. Men det ar som sagt osakert om det blir nagon jul ihop sa har inte tankt pa det an.

Salladshataren
0

Funderar på ett armband till honom eller provsmakning av choklad ;)

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

fotokrafs
0

Blir inga julklappar här heller. Haha.. och om jag så skulle ha köpt eller funderat ut något och skulle vilja vara lite hemlig så skulle jag ju inte skriva det här! Finns en risk att han läser.Tungan ute

hus-musen
0

hihi jadu ska fundera ut nå spännande har jag tänkt iaf=)

Qui dormit, non peccat

destroyed
0

jag har inte tänkt på julklapp ännu men var i väg igår och kollade på ett halssmycke där jag ska gravera in mitt namn och ge till honom. Vi har ettårsdag den 12 december så det är ändå ganska nära jul det med.

Sara
0

Har ingen älskling att ge till Rynkar på näsan

Sara

Karmatarerskanise
0

Kan jag inte skriva här ju :)

Aviendha
0

Funderat utan resultat. Samma panik varje gång jag ska köpa något. Vill intege något "trist" som en skiftnyckel, även om han skulle behöva den. Gillar personliga saker. Mina vänner o älskling ska kunna titta på den saken (de ska även kunna gilla den hehe) och genast tänka på mig ;)

ChristineL
0

Troligen nån bandtröja kan han få. Men jag skulle vilja ge bort en upplevelse…

DinJejja
0

Har ingen älskling att ge present.. :(

Karmatarerskanise
0

Ni som inte har partners har väl vänner eller familjemedlemmar som ni ska ge present till? Ni kan ju berätta vad ni planerat för dom Skrattande

Johanna
0

har ingen aning faktikst ?

Lenore
0

Jag vet inte om vi ska ge varandra någon julklapp, vi brukar inte göra det utan mer göra något roligt tillsammans vid juletid istället.

Musiken
0

Verkar som om det hela loser sig, sa det blir nog en till jul tillsammans. Funderar pa att ge honom en tatuering i present eftersom han tjatat om att skaffa en i ett ar nu :)

Telefonkontakt
0

jaadu.. antagligen en tatuering. det fick han i födelsedagspresent men han har inte gjort den än, tror att han sparat den tills julklappen så han kan fortsätta på sin arm med två små grejer till.

Eller så ska han kanske få en ensamkväll med mig. eller kanske någon fin halskedja, om jag har råd :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Martin
0

Har heller ingen partner nu men det är ju långt till jul så vem vet vad man hinner hitta på innan dess :o)

Brukar överlag inte ge några julklappar inom familjen utan bjuder ut på mat eller något vid lite olika tillfällen under åren istället, när man känner att det är läge för det. Det är mer spontant och brukar uppskattas mer av min familj än att uppvakta på speciella dagar.

Vet inte heller ens om jag är ledig på julen. Får jag reda på ca 10 dagar innan. Bra planering i år…

mvh Martin

skrollan
0

Oj, jag har många alternativ;)

• Gravera i namn & födelsedatum i hans klocka
  • Köpa skärp när min kompis åker till Thailand.
  • Svensson, svensson =P
  • Tanka bilen full :)

Finns ganska mycket, ska be mamma och pappa köpte lite utav det så han får det mesta han önskar sig =D

Tatsja
0

Har ingen älskling.

Jo, föresten. Farmors gullunge.Glad

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

SaraC
0

Ingen aning. Vi har inte pratat om det, men förmodligen struntar vi nog i  julklappar eftersom vi kommer renovera hemma. Men något litet blir det väl säkert i alla fall.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Liss
0

Min älskling får nog sig ett grisöra eller nåt sånt:) Och massa god julmat såklart..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

JossanH
0

Och vi som inte är helt normala ger inte helt normala saker till varandra… :)

Hoppas jag får tag i något av dessa saker som jag kan ge:

• En flygsiren som man vevar för att få ljud i
  • En gammal motprcykelhjälm i skinn med tillhörande glasögon
  • En stor bastuba eller liknande som är bucklig och gammal

Han har hittills fått en gammal fin radio och ett dragspel av mig.
Och jag har fått en rysk kaptensmössa, en hemmagjord/hemmasvetsad speldosa formad som ett hjärta och 2 ihop svetsada, rostiga kofotar av honom…
Både han och jag har varit helnöjda med presenterna! :)

Någon som har något av ovanstående förslag som ligger o skräpar hemma så skicka mig ett PM så kommer jag och köper det!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

#22 Vad roligt det låter =) Men, skulle inte en flygsiren störa grannarna? ;)

Vi hittade ett par sådana flygglasögon, men jag tror mormor slängde dem då de påminde om hennes bror eller hur det nu var, annars hade jag kunnat rota fram dem ;)

SLennartsson
0

Min älskling ska nog få ett armband med namn i. :)

Zvintos
0

Här blir det nog en lite mysig middag, med lite efterätt till.
Helt enkelt en mysig hemmakväll, där han inte behöver fixa någonting.
Sen ex lite avslappningsmassage.
Vilket han behöver.

Den fyrbenta älsklingen får nog något gott att tugga på.
Om jag lyckas hitta något som håller i mer än 5 sek. =P