1 st OT tråd
Startar denna ot tråden eftersom jag inte har något att göra just nu.
Sitter och väntar på ett par vänner, dom är och äter på stan.
Vad sysslar du med en lördag som denna?
Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll när jag ska ut med en eller två kompisar (får se om han orkar, är lite halvsjuk). :)
Tjaa. Vad gör jag? Jag sitter bara och tar det lungt ikväll. Veckans jobb tog musten ur mej. Spelar musik och lite spel på datan. Bara är liksom.
Önskar alla en trevlig lördagskväll.
Kram

Spelar The Sims2 på den andra datorn :)
Carpe Diem

Jag åt pannkakor med min sambo och vi kollade på True Blood. Nu ska vi spela World of Warcraft. :D
Några som spelar spel på datan ikväll. Tur jag inte är ensam..
Nu värmer jag finska Camping korvar i ugnen. Och väntar fortfarande. Inget kul att vänta.
Tur jag inte är ensam här inne :)
#7 Haha lyxliraren ;)
hihihihhi Det är bra att ha fler datorer än en. Då kan man springa emellan.

Springa? De står på samma bord, så har jag en snurrstol!
DET är vad jag kallar lyxlir ;)
Carpe Diem
Jag menade "springa"..hhahhaha….

:P Sötnos då!
Carpe Diem

Jag sitter och virkar klader till mina rumpnissar.. Ska val ta mig ut pa fest i kvall.
// Amanda

och jag jobbar. inte just nu, nu är det paus innan klubben öppnar…. men sen blir det jobb till 3 inatt..
Jag gör inte så mycket, sitter bara här vid datorn.. funderar på om jag ska gå bort till Shell o köpa något lördags gottis och sen nörda mig med att spela The sims2 och senare kanske se någon film…

En till som är frälst ser jag :D
Carpe Diem
Jag hade the sims innan, men vettitusan var den tog vägen.
Jag skall se till att dra Älsk från sin dator, så att vi kan mysa framför tv och se film. 
#16 Hehe ja såklart! Men fästmannen försöker få mig att spela World of Warcraft istället.. men inte lyckats hehe ;)
Och jag då.. hum! igår hade jag hemmakväll med en killkompis och idag har jag hemmakväll med mig själv!:P Riktigt mysigt har vi- me, myself and ego så att säga:D toppen kul! ..
Jaha, nu börjar en film på 3:an, kan de vara då?.. jo de var den dära me Mel Gibson nu va. hum. eller. var de en annan kanal.. ehm. vad heter den dåååå! Payback va? .. den är bra iaf har jag för mig! så ska se den nu
Tack vare en gooosig hund så har jag inga popcorn heller. damit!
Nemen ha en bra kväll/natt.. :D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

kommit hem från svärmor för en stund sen.. sitter i soffan m mannen o våra hundar o tittar på en film på 3:an,, verkar helt okej!
När jag spelar, så blir det Diablo II. Älskar det spelet.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?