Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2874 ggr
Karmatarerskanise
0

Helg och Halloween!

Helgen och Halloween står för dörren. Likaså Alla Helgon.

Ska ni på någon fest där ni ska klä ut er? Eller kanske bara umgås med vänner utan utstyrslar?

Själv hade jag gärna gått på Halloween party, men ingen jag känner ska ha det i år. Tråkigt. Jag tycker det är så kul :)

Men vi ska ut och käka på restaurang imorgon med svärmor. Och på lörsdag ska jag träffa älsklingens farbror för första gången. Tänk er det, första gången på 4 år. Ska bli kul.

Hoppas ni alla får en trevlig helg, vad ni än väljer att göra. Kyss

freemark
0

En vän frågade om jag och sambon ville föja med på fest men tackade nej. Har social fobi som är mycket bättre efter träning men det kräver så mycket energi att orka med fester och sånt att det inte blir roligt alls. Jag känner mig bara stressad och spänd.

Ska nog bara vara hemma med sambon och äta gott. :)

Johanna
0

är bjuden på fest, men kan inte gå iomed att vi har fått hem valpen..

blir väl att vi åker hem till Daniels mamma o käkar middag på lördag, på söndag jobbar jag..

hus-musen
0

hehe jag har tänkt gå ut o skrämma skiten ur stockholmsungarna=) smyga runt i buskar o hoppa fram! är glad att vi har portkod så ja slipper få in en massa snorungar som knackar på dörren iaf=)

Qui dormit, non peccat

SaraC
0

Vi är bjudna på ett halloweenparty på lördag. Men min farbror ska ha 40 års fest samma dag, så vi ska dit istället. Han flyttar till Thailand i november så känns viktigast Glad Men lite tråkigt känns det, hade också gärna klätt ut mig och gått på party! Brukar vara riktigt kul och det var längesedan jag var på något riktigt.

Annars ska jag försöka komma ut till kyrkogården och tända några ljus.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Karmatarerskanise
0

Och tack Eros för att du påminde. Tända ljus på gravar måste vi ju göra.

Liss
0

Jag och tjejerna har som tradition att fira helloween tillsammans varje år. Så de blir så detta året med:)  Har vart fullt upp den här veckan.
I tisdags var jag och shoppa klänning osv till festen och
Onsdags hjälpte jag mor min med dansen och skaffa mig vin!
Idag vart de ner igen och klippa mig och käka
Imorrn vet jag dock inte, men så kommer lördagen och då är det fest hos en av tjejerna och sen vidare till palace!:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Musiken
0

Mamma och pappa kommer och halsar pa over helgen SkrattandeSkrattandeSkrattande

Imorrn ska vi pa halloween-party med mina vanner (student-fest, men de far val komma anda haha).
Pa lordag blir det magi-show och sen pa sondag aker de hem till Sverige igen Rynkar på näsan

Emelie-E
0

Jag ska troligtvis på halloween party på lördag. Då ska jag försöka klä ut mig lite^^ Om de andra gör det förstås:P

Karmatarerskanise
0

#8 Ta gärna foto då :) Så jag iaf får se NÅGON som är utklädd :)

ChristineL
0

Jag ska på party med obligatorisk utklädnad :D Hera, jag lägger upp bilder om inte annat ;)

Karmatarerskanise
0

Bra ChristineL Tungan ute

Liss
0

Men hera, jag ska klä ut mig till tjej!! .. de är inte vanligt inte:P

Karmatarerskanise
0

Glöm inte foto då Lisette Flört för de blir ju verkligen ngt nytt hehe

Liss
0

Haha.. ja men eller hur! Har ju aldrig klänning annars. Alla vart rent av chokade när Emmi (MimmiM) fixa till mig en kväll med klänning och håruppsättning:P

Fast nu har jag iof klippt mig igen.. så har inget långt tjejsvall längre.

Karmatarerskanise
0

#14 Skrattande

Salladshataren
0

Hehe, denna helgen ska jag tillbringa på kaninutställning i Bjuv :P Och åker nog till Malmö också ;)

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Jenahbella
0

jag ska tillbringa denna helg på en ifokus-träff! :D

Betty
0

jag ska gå ut, en kompis till mig kommer upp och hälsar på. så det blir vin och singstar. på söndag ska jag plugga eftersom jag har tenta på måndag…

Karmatarerskanise
0

#18 Jag har aldrig testat singstar. Är det en tävling inom song eller bara karaoke?

DinJejja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi hade Halloween party förra torsdagen :) Alla var utklädda, riktigt skoj :)

Jag var då Häxa :D :P 

Här är en bild :P

Karmatarerskanise
0

#20 Snyggt linne :)

Lenore
0

Idag ska jag och min sambo ut och äta på restaurang eftersom vi idag firar 5 års förloving. :)

För övrigt blir det inget halloweenfirande. Svårt med en liten bebis.

Jenahbella
0

#22 grattis :)

Lenore
0

#23 Tack så mycket. :)

Karmatarerskanise
0

Grattis Lenore

fotokrafs
0

#22 Grattis!

Halloween märker jag inte av, fest går jag inte på (finns ingen risk att man blir bjuden heller) och klä ut mig till elak häxa behöver jag inte (ser redan ut som en). Men åå vad skönt det är med helg, blir att köpa något gott också. Skrattande

Liss
0

#18 Så jäkla kul med singstar!:D

DinJejja
0

#21 Tack :)

#22 grattis :)