Relationer iFokus

Relationer

Etikettskilsmässa
Läst 2078 ggr
Musiken
0

Varfor blir man bedragen?

Det verkar ju finnas de som blir bedragna av varenda pojk-/flickvan de har, och de som aldrig blir bedragna trots att de gar ut med en person med en "historia".
Min pojkvan ar en sadan som har blivit bedragen 2-3 ganger redan t.ex (inte av mig dock!).

Finns det nagot som gor att vissa har lattare att bli bedragna an andra, eller ar allt en slump?

ChristineL
0

Jag tror att det kan vara så att man dras till lite samma typ av person. Fast man alltid kan hoppas att byter upp sig så att säga. Det är ju svårt att veta, men lite den teorin har jag.

Liss
0

Jag tänker som Christine.. Man fastnar med en viss typ och faller för samma sort för det mesta. Och därav kanske man hamnar med skiten varenda gång.

Som min mor, hennes första misshandla henne, hennes andra var psykopat, hennes tredje alkholist. Iof kanske de inte är mycket likheter i just dem, men de är ändå skiten som ingen vill ha;P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

hus-musen
0

kan vara för att en del personer fastnar i ett mönster så de dras till samma dåliga sorts människor.

Qui dormit, non peccat

Aviendha
0

Jag håller med ovanstående. Har sett många exempel på de som dras till samma sorts människor, trots tidigare misstag.