kan någon ge mig lite tips..
Han vill inte ducha med mig.. Vet inte om de är för att han tycker att han är tjock eller om de är för att han tycker den är förliten.. När vi ligger i sängen o ska ha sex så får jag inte speka mellan bena på han.. Han tar jämt bort handen men suga får jag om jag vill.
Jag vill järna ducka med han o mysa lite men han kommer med undanflycker som tex att han vill ha de varmare än jag..
Och när vi ska ha sex så vill ju jag med göra de skönt för han..

fråga honom rakt ut vad problemet är.. du älskar honom och vill vara med honom oavsett hur han ser ut=)han kanske bara behöver höra dig säga det!
Qui dormit, non peccat
Låter som han har lite dålig självkänsla/självförtroende. Ge honom komplimanger, både över utseende, handlingar och personlighet. Kanske kan du fråga honom, ibland kan mycket lätta bara man får sätta ord på "problemet".
Paulina
Jag har frågat han men han undviker frågorna..
Jag tror han har dåligt självförtroende men att han inte vill erkäna de..
jag ska ända våra matvanor så han och jag kan gå ner lite så kanske han blir lite mer nöjd med sig själv

Jag är lite som din partner. Jag gillar inte att duscha tillsammans med min partner och jag gillar inte när det är för ljust när vi har sex och så.
Det beror på att jag inte tycker om min kropp och har lite taskigt själförtoende/självkänsla och jag vet att det är något jag måste jobba på.
Tvinga inte din partner till något. Tjata inte på honom, han kommer ändå inte göra något att han inte vill.
Ge honom komplimanger och försök att få honom att känna sig uppskattad så att han känner att han duger precis som han är..
Varför tror ni att jag inte får smeka då? men att suga går bra..?
#5 För att begäret efter njutningen tar överhanden över den kassa självkänslan?
Paulina
Så kan de kanske va