Vad ska man tro?
Ja får väll ta det från början så att ni förstår.. Jag träffade en kille i åttan och vi gillade varandra men blev aldrig nåt. Han skaffade flickvän och jag pojkvän fast hans höll inte så länge men de gjorde ju mitt. Men under den tiden så har vi flörtast och setts en gång på en fest och det slutatde med att vi hamnade i soffan tsm. (ingen sex dock!) Efter det ville han att jag skulle göra slut med min dåvaranda men jag ville inte det. Och så har vi fortsatt prata och så med varandra.
Och nu i helgen så var jag ute och bara fick för mig att ringa honom när jag var på väg hem. Och de slutade med att jag hoppade av hos honom och sov där. Världens mysigaste natt! Vi kollade först på film låg sen och pratade om allt iprincip, till kl 7 på morgonen. Han låg och höll om mig smekte min rygg och sånt :) Inget strul eller något sådant! Kändes helt underbart.
Nu undrar ni säkert vad som är problemet? Jo.. jag fick inget riktigt besked om han vill nåt mer eller om det bara var en engångs grej. Jag frågade honom om han ville ses igen men han sa neej en gång lovade jag dig ju ;) och kramade om mig där vi låg. Hur tolkar man sådant? Sådan var han hela tiden. Jag fick lixom inte riktigt klart för mig vad han vill.
Idag i skolan var han väldigt blyg. :P Jag med iof.
Ska jag bara vänta tills han hör av sig eller vad nu?.. Vill inte vänta ju! :P Vill ha mera mys! ^^
Min första fråga är om du är singel eller har du fortfarande den där killen sen i 8:an.
Ja du det är ju svårt och tolka vad en kille menar med sånt. Antingen försöker killar tills de får det de vill och sen är det inte roligt längre.
Men som sagt det är jättesvårt att avgöra.
Hoppas någon annan kan hjälpa dig.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Nej jag är singel.
Jo de är jättesvårt.. Suck på sånt :P
Ok är du singel är det ju en annan femma.
Men fortfarande väldigt svårt och veta. Vänta ett tag och se vad som händer. Är man för het på gröten kanske han slinker undan.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jo jag vet. Men de är så svårt att vänta haha :P Så jobbigt och vänta på nåt som kanske inte ens händer? :P hatar att inte veta 
Jag hade frågat rakt ut och krävt ett svar.
#5 Läskigt! Tänk om han drar sig undan då för att jag är så rakt på då?.. Eller så..