torris/galen?
Satt igår och såg Sanningens ögonblick på tv. För övrigt kanske det mest underhållande som finns!
En tjej säger "JA" på att hon bland annat har strippat för publik i thailand, har sugit av någon som betalning för ett trasigt bord, gillar bli fotad när hon har sex…
När jag och karln ser detta brukar vi alltid svara samtidigt som dem, och se vad man har gjort/inte, står för m.m. Lite roligt sådär.
Och när jag säger "men gud, vad hon hade gjort mycket! helt sjuka grejer!" Och karln säger "vadå, det är väl inga konstiga saker" och jag tappat hakan. Han brukar aldrig vilja berätta om sina tidigare eskapader, men han sa att alla tjejer han varit med mer eller mindre brukar strippa för honom. Detta har jag aldrig gjort…. Inte heller sugit av folk som betalning, eller strippat för publik… eller något annat nästan för den delen. Är jag en torris?! Jag har alltid sett mig själv som ganska frisinnad.
Var är en gräns för "normalt" och när blir det överdrivet?
För det första avskyr jag det programmet ;) För det andra tror jag nog du innerst inne vet att du inte är en torris om du inte gjort det som du radade upp.
Tror ju inte dina kompisar brukar göra så heller. Eller?
Nej mina vänner tycker att jag är galen, så jag tror inte dom gör sånt, iaf inte så de berättat det. Men man blir ju lite fundersam när alla på tv verkar ha gjort helt sjuka saker, och karln tycker det är heeelt normalt. Eller så har han bara vit med sådana med? Eller så vill han kalla fram sånt beteende haha

Jag skulle aldrig gora nagot liknande. Och jag anser mig ocksa vara frisinnad. Det finns ju liksom andra saker man kan gora som ar "vagade" utan att man for den delen behover vara "losaktig".
// Amanda
Såg inte programmet, men de riktar sig väl på det "värsta" man gjort. Känns inte som det ger en rättvis bild och att man genom att se programmet kan kalla någon mer "lösaktig" än någon annan. Men jag skall inte uttala mig har som sagt inte sett programmet..
Jag ser mig själv som frisinnad och öppen. Har inte strippat offentligt, betalat okänd person med oralsex men det ändrar inte min syn på mig själv för det.
Sen om man gillar att bli fotad under sex avgör ju inte om man är varken lösaktig, frisinnad eller om man är en torrboll. Jag gillar det, vad gör det mig till? Jo, exakt den jag själv vill vara =)
Paulina
Kan ju säga att inte jag heller har strippat för andra än mina pojkvänner och har aldrig sugit av någon som betalning (är det inte det som är att hora?
).
Däremot har det fotats men det är ju privat mellan mig och pojkvännen.
Sara
Fast hon sa ju sen att "publik" innebar hennes pojkvän just då. Så frågorna är ju tolkningsfrågor också. Och betalning för ett trasigt bord kan ju också vart en pojkvän och dem hade lite skoj med betalningen på ett skämtsamt sätt liksom? Man behöver ju inte dra några slutsattser efter ett kasst program?:D
Därimot har jag aldrig strippat för någon, vad nu de innebär. Heller inte sugit av någon som betalning:) Men de gör mig varken torr eller åt andra hållet.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆