Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2132 ggr
Karmatarerskanise
0

Var hittar du flest vänner?

Var har du hittat flest vänner? Privat eller genom jobbet?

Lenore
0

Privat helt klart! Jag gillar inte att beblanda jobb och privatliv av olika anledningar så jag söker inga vänner där.
Vänner hittar jag via dem vänner jag redan har, intressen eller internet.

Karmatarerskanise
0

Ännsålänge är det privat.

hus-musen
0

privat skulle jag tro=)

Qui dormit, non peccat

Salladshataren
0

Privat, för jag har inget arbete Flört

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Sovgott
0

De nära vänner jag har träffade jag när jag pluggade på gymnasiet och högskolan.

[jenkass]
0

privat! skolan/jobbet

freemark
0

Umgås forfarande med vänner från skolan/gymnasiet. Sen har jag träffat nya vänner genom min fästman. Har inte så många vänner, trivs bäst med några som jag kan helt lita på. Sen ser jag till att träffa dom ofta så att man håller kontakten.

Karmatarerskanise
0

#7 Jag har heller inte så många, inte som jag träffar regelbundet.

Musiken
0

Traffar mina pa puben via andra studenter :) Visserligen sa ar universitetet litet, sa alla kanner alla, men det ar ju vissa som man ar narmare an andra.

Karmatarerskanise
0

#9 Kan tänka mig att studentlivet är roligt :)

Musiken
0

#10 Det ar det verkligen! Speciellt nar man ar i ett nytt land med massor av nya manniskor och MASTE lara kanna folk for att overhuvudtaget ha ett socialt liv :P Kanner som sagt nastan alla pa universitetet, aven om det bara ar kanske 20-30 som man har en riktig kompisrelation till.

Emelie-E
0

Det är väl mest privat. Genom internet då. inte för att jag har några vänner här igenom, men man snackar ju med några.

Jenahbella
0

jätteblandat! :)
genom jobbet har ja flera vänner som jag träffar privat. sen har ja träffat vänner genom fester, genom andra vänner, genom iFokus, gamla vänner från skolan osv :)
mina vänner e som en gott å blandat påse :P hittar dom lite överallt :D

Johanna
0

Lite blandat :)

Sarah
0

universitetet, både pluggkompisar och kollegor.

Liss
0

Jag sattsar på kvallitet framför kvantitet. Eller vad man säger…

Jag har träffat dem bästa vännerna nu på senare tid och de är en genom jobb och flera genom internet/ifokus och några vännens vänner. Innan dess har jag i stort sätt enbart haft falska/utnyttjande "vänner" från skolan.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆