Årsdag
Åka till skansen.
Vi kör alltid på maten som har blivit tradition sedan förlovningen. Tillagar den tillsammans och äter i mysbelysning med tända ljus. Oftast så försöker vi bara ägna hela dagen åt varann (såvida vi är lediga), senast i maj när vi firade 3½ år tillsammans & 2 som förlovade satt vi och mös i badet, såg film och bara låg och gosade. Jag föredrar att bara vara på tu man hand. Har funderat starkt på att köpa lite massageolja och massera varann nu när vi firar 4 år i november :)
#1 Lite för långt till skansen då vi bor i HBG.
Niini; jag funderar på att gå och bowla och käka eftersom det var vad vi gjorde på vår första dejt :)
Åka till något mysigt hotell. Hit tänker vi åka någon gång runt jul, bara 5 mil hemifrån men ändå skönt att komma bort lite. Äta god mat, ta mysiga bad och promenader. Kanske någon spa-behandling.
Om man tycker det är dyrt eller inte vill åka bort kan man ju göra något liknande hemma. Fixa lite mys i badrummet hemma och ta hand om varandra ordentligt och äta gott hela dagen :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Eros, något sånt hade jag gärna gjort. Älskar att bo på hotell :)
Tyvärr har killen bara jobb 2 månader till, sedan vet vi inte vad som händer. Så vi får hå¨lla på pengarna tyvärr.
5# Har du det så bra så du är hemmafru?
Jag är ruskig avyndsjuk, hoppas med finna den rätte med feta lönen så man kan sluta mocka hästkit. Det var därför jag säktre mig till Sverige hitta en rik man. Men fick bli Stallet i stället inom travet. Det blir man verkligen inte fet på.
#6 Nej, jag är ingen hemmafru
Nu blir jag lite OT här, men jag blev riktigt upprörd över inlägg #6. För det finns inget bra med att vara hemmefru! Och man blir inte lyckligare av att ha en man som tjänar storkovan heller. Du kommer bli riktigt olycklig om du ser pengarna framför människan.
Och Hera; En heldag tillsammans är ju bara för underbart, som tidigare skrivits, bad, middag, bio, massage (kanske gå till ett spa tillsammans?) Och doftljus! :)
/Christine
#8 Finns inget bra med att vara hemmafru/hemmaman? Håller inte med.
Att göra på årsdag? Själv är jag dålig på att fira, glömmer datum och så vidare. Men gör något ni tycker är kul, unna er något.
Har dessvärre inget förslag, förutom att gå och äta på en mysig restaurang o kanske kolla på bio?
Men tänkte bara säga Grattis. :)
#10 Tack, men det är inte grattis fören på fredag ;)
Det lutar åt bowling och mat. Är ju lite speciellt eftersom det var det vi gjorde dagen då vi blev tillsammans.
#11, Oj, då blev det i förskott då. ;) *ler*
Ja vad smart. Hoppas ni får en trevlig kväll. :)
Tack igen :)
#9 - Nej, det finns det inte. Jag har själv varit det och man mår inte bra, kanske i början men sen blir man bara en enstöring. Och vem känner inte friheten av att ha egna pengar?
/Christine

Jag vill också säga grattis!!! (i förskott då)
Ville bara säga att jag tycker att det lät som en supermysig idé med bowling och mat eftersom att det var det ni gjorde på er första dejt.
Hoppas ni får en underbar kväll! 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
En riktigt rolig idé att göra "samma sak"
Stort Grattis och hoppas på en dag i kärlekens tecken…
/Maria
Tack alla :)
#14 Nog kan det väl vara så att det är olika beroende på vilken typ av person man är? Jag tror definitivt det finns dom som trivs med det.
grattis! :)
tycker de lät mysigt att göra samma sak som på eran första dejt :)
Här kan ni se vad vi ska äta efter en timmes bowling :) Det står under "Heta nyheter" och heter Surf & Turf. Ska bli så gott!
Dessutom är det nattbowling, alltså lysande klot, blacklights och diskomusik!
Oh spännande! Jag kan tycka vad som helst är bra som firande, oavsett om man har pengar eller inte. Det viktigaste är nog att man ger varandra tid, myser och stänger av mobilen 
Fast det är klart, en utlandsresa vore ju inte dumt! Eller budgetversionen; bada med tända ljus, ett glas vin och bra musik
#20 en resa är aldrig fel :)

Vi firade 1-års bröllopsdag igår. Vi åkte till en biljardbar, käkade gott mat och spelade biljard för 4 timmar. Det var jätteroligt och första gången vi var ute tillsammans sen våran dotter föddes :)
Nu gäller det att komma på nått roligt till nästa år också ;)
#22 Efter vi är spelat bowling och käkat lär det bli en masssa rundor airhockey :P Vi blir som galna av det hehe
Hoppas dagen blir trevlig.
Men spar lite energi tills ni kommer hem med;)
Tycker det låter som en alldeles utmärkt kväll! De är sånna där små saker tillsammans som gör det kul!:)
Åh.. Airhockey är ju SÅÅÅ kul!!!:D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
eller hur Lisette :P
Jaa, bara älskar de! När jag blir rik ska jag ha ett hemma!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hehe :)