Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 2692 ggr
MimmieM
0

Stolt som en tupp!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt livs första stickade strumpa!
Jag är så nöjd med mig själv.. Är det inte den stiligaste strumpan ni någonsin sett Skrattande

Carpe Diem

fotokrafs
0

Jättefina!! Jag köper gärna av dig Mimmie
När jag var liten fick jag stickade sockar av tant Hulda,
jättebra när det är kallt och drar på golvet.

Karmatarerskanise
0

Hur lång tid tog de?

Fina :)

MimmieM
0

Det är helt underbart med hemmastickade strumpor.

#1 Visst kan Tant-Emmi fixa strumpor ^^

Carpe Diem

MimmieM
0

#2 Oh, den här har jag suttit med i 2 kvällar nu, hälften av tiden har jag suttit och kraffsat mig i huvudet över mönsterbeskrivningen.

Carpe Diem

hus-musen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

duktig du är=) vill oxå lära mig att sticka men jag har inte tålamod.. jag virkar sånna här istället=)

Qui dormit, non peccat

Sara
0

Bra jobbat!

Jag försökte mig på handledsvärmare men efter några vändor (under x antal timmar) så struntade jag i det. Skrattande

Sara

MimmieM
0

#5 Oh, jag vill också kunna virka! Lär mig!!

#6 Lägg upp 64 maskor och fördela dem på 4 stickor (16 per sticka) sedan stickar du 2 räta 2 aviga hela vägen tills du är klar :)

Carpe Diem

hus-musen
0

#7 virka är jättelätt ju man har bara en virknål att hålla reda på istället för massor av stickor=) men de är klart att ja hjälper dig=)

Qui dormit, non peccat

MimmieM
0

#8 Mjo, men de blir bara bollar när jag virkar :)

Carpe Diem

JossanH
0

dom där var snygga dom.. eh DEN där var snygg den menar jag ju :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

Liss
0

Wow Emmi! va du är dutti!!:D Gör du vantar till mig nu?:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Musiken
0

Wow! :D

Aviendha
0

Den var jättesnyggt gjord! Jämn och fin. Bra jobat! =)

hus-musen: Den var jättesöt med. Kan virka hjälpligt, men jag tror rakt inte att jag skulle komma i närheten av något sådant.

Vil oxå vara händig, får nöja mig med att jag när jag var 15 ville ha lovikavantar, så jag stickade dem själv. Det måste vart höjdpunkten på min händiga karriär ;)

hus-musen
0

#9 större delen av råttan är baserad på bollformen jue=) i värsta fall så får du väl virka snögubbar dåSkrattande

#13 jodå, lite tid o funderingar så fixar du det med=)de är kul bara man kommer in i det, en sån råtta tar mig en halvtimme att göra framför tv'n=)

Qui dormit, non peccat

Sara
0

# 7 Nu är det ju så att jag är totalt korkad när det gäller stickning.. Skrattande Så här lär det inte bli några stickade sockar.

Sara

MimmieM
0

#15 Var inte ledsen Sara, du har sälkert andra saker du är bra på :P
Om Bus vinner sin klass så gör jag dig ett par ^^ (Nåde dig om du mutar dommarna)

Carpe Diem

Aviendha
0

#16 Men om Bus gör det då? "Hey, ni får lite knax jag lyckats stoppa på mig om ni ger mig bra poäng" ;)

emsems
0

Vad fina både sockor och musen =)

MimmieM
0

#17 Hahahaha…

#18 Tack tack :)

Carpe Diem

hus-musen
0

#18 tack=)

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
0

JAg började sticka en benvärmare en gång. Det skulle bli två, men blev en 5:e dels ben Flört Och det var långt ifrån vackert. Tajt på vissa ställen och slappt på andra.

I gave up! Klarade inte ens av att hålla koll på 3 räta och 3 aviga. Och hur svårt är det? hehe

MimmieM
0

För den oinvigde är det en hel vetenskap ;)

Carpe Diem

Karmatarerskanise
0

Haha sant ;)