Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 2145 ggr
SweGizmo
2008-11-10 15:27
0

P-ring

Jag hade P-stav innan, tog ut den fredagen 31 oktober. P-ringen satte jag in den 2 dagar senare, 2 November. Jag har antagligen riktiga hormonrubbningar nu:s

blir arg för minsta lilla, blir lätt deppig och ibland vill jag gråta helt utan anledning. Har också fått massor av finnar:s (NOOOOO)Och idag så har jag lite molande värk i livmoderna, nästan som mensvärk så att säga.

Någon som vart med om något liknande när det gäller P-ring??

Min blogg: SweGizmo.se

Karmatarerskanise
2008-11-10 15:35
0

Nej, kan inte minnas att jag hade sådana problem.

Det kan inte bero på att du tog bort din p-stav? Fick du någon info om det kan ge bieffekter ett tag?

Prata med din gynekolog. Dom vet nog om det beror på p-ringarna och om du bör byta.

Aviendha
2008-11-10 18:13
0

Så hade då inte jag när jag hade p-ringen. Den var underbar förutom att den innehöll för lite hormoner för mig, vilket det mesta gör *suck*

Jag skulle gissa på att det beror på att du tog ut staven. Men tycker du ska prata med din barnmorska/gynekolog, de borde veta.

hus-musen
2008-11-11 00:23
0

så hade inte jag när jag började med pringen! är det inte biverkningar från p-staven då?? de tog ett tag innan min kropp ställde om sig när jag slutade med p-piller! tror nog att staven är boven i ditt fall men hör med din barnmorska=)

Qui dormit, non peccat

[Tassy]
2008-11-11 02:06
0

#2 hur vet man om något innehåller för lite hormon? kommer en överraskning om nio månader? Cool jag har noll koll på sånt där känner jag Foten i munnen

SweGizmo
2008-11-14 13:09
0

Uch, Jag hatar detta:( nu har det gått 2 veckor sedan jag tog ut min P-stav och nästan 2 veckor sedan jag satte in P-ringen.. jag är fortfarande ett psykmonster:'( finnarna har jag börjat få kontroll över, men jag blir fortfarande lätt grinig och lipar för skitlöjliga saker..

som idag när jag skulle ner till komvux, hade tid mellan halv 12 till 12.. satt och väntade men ingen kom. sedan frågade jag vad jag skulle och om jag skulle vänta lite till. då säger dem att hon jag ska prata med gått iväg på ett möte.. MEN VA FAN! jag hade ju en bestämd tid!! och hon har inte ringt och avbokat:( skitlöjlig som jag är går jag hem och småsurar och känner gråten i halsen.. vad är dte med mej, sån är väll inte jag?

Min blogg: SweGizmo.se

Karmatarerskanise
2008-11-14 13:17
0

Säger det igen, prata med din gyn.
Man ska inte behöva gå runt och må dåligt.