krydda upp kärlekslivet=)
nu är de så att jag vill ha lite ideer på vad man kan göra för att krydda upp kärlekslivet litegrann
de har blivit lite slentrian på sistonde o jag känner att jag behöver nya tips!
så släng ur er vad ni gör när ni o er partner känner er extra busiga, eller vad ni önskar att er partner gjorde
allt är av intresse!!
Qui dormit, non peccat
Jag förslår en weekend på hotell! Gärna ett rum med badkar (man brukar få betala lite mer dock…). Sen kan man köpa glass och bara rå om varandra!
Den är fin är den!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Underklader! Ross blir som galen om man gar ut en kvall och han marker att jag har korsett eller ngt annat utover det vanliga pa mig :)
Vad jag onskar att han gjorde dock ar tanda ljus, ge mig en ordentlig helkroppsmassage (han far garna ha lanat en bok pa biblioteket om sensuell massage forst sa att han vet vad han gor) som sedan gar till smekningar, som gar over till oralsex, som gar over till sex.
Sjalvklart ska det hela vara accompanierat av sensuell musik som overgar till sexig musik. Och det far garna ta en timme eller tva. Min forsta pojkvan alskade nar jag gav honom en riktigt lang och sensuell massage som blev mer och mer intim.
// Amanda
jag brukar tända ljus i badrummet och locka in honom där med en öl :P massa med badskum! :) jag tycker att de e jättemysigt att börja en helkväll med ett bad :) sen en film och lite taffsande under täcket som sedan övergår i kyssar å smek :) ja å resten förstår ni nog ;)
sen som musiken säger nya underkläder brukar göra susen! :) speciellt om man kan retas lite innan ;)
Några grejer som funkat bra på senaste… En ny frisyr där nere, använda tex isbitar m.m, vara på en konstig plats. påbörja tidigt tex i bilen på väg hemmåt, att göra det på något helt annat sätt, tex om man brukar vara kärleksfull och ha "fint" sex, testa att go crazy och ha otroligt vildt sex… Eller tvärt om!

#1 weekend på hotell låter skoj=) har alltid velat prova nått sånt
#2 underkläder är bra de håller jag med om! blir till att shoppa lite hör jag
halva nöjet är ju att hitta nått riktigt fint o se se killens överraskade min!! massage låter oxå riktigt skönt=) kasnke ska iförskaffa en bra massageolja när ja ändå hålle rpå=)
#3 åh jag vill oxå ha badkar!! har ju bara en dusch.. annars hade bubbelbad varit en bra idee=) fast man kan ju göra en mysig dusch oxå på nått vis=)
#4 hihi isbitar
de låter kul men kallt! ska nog smyga på honom med några isbitar tror jag=)
tack för tipsen alihop, nu har jag fått lite ideer till helgen!!
Qui dormit, non peccat

Variation är generellt någonting jag rekomenderar. Även den minsta förändring ger ny passion för passionen. Bryta mönstret..
bara en sådan enkel grej att följa sin känsla för stunden utan vidare tankar är bra. Inga tankar om vart det skall leda.. eller va dosm kommer efter. Utan.. bara allmänt spontanmysa..
Vad gäller för massage fungerar cocosfett fint. Dels för att det är kallt och ge ren lugnare och "vaniljkänsla" av isbitar. Dels för att det inte härsknar.. och ger fint glid. Är dessutom löjligt billigt.
Vanlig matolja.. olja är inte fel det heller..
Man får inte vara rädd för att testa ut saker som kanske inte tas emot med applåder.. man får misslyckas, man får testa vad osm kanske inte är givande. Testa testa testa.. Det är lite halva nöjet.
Ibland kan det vara ett rent nöje att bara ha samvaron, utan att det skall behöva leda till final.
Men mest tror jag att variationen, bryta invanda mönster är tricket. Där känner du er själva bäst..
Have fun! :D
#5 japp de går ju duscha med :) tända ljus och tvåla in varandra ;)
#5, jo det är lite kul.. Med lite fantasi kan man roa sig rätt bra med dem… 
Du måååååste berätta hur det går sedan!