Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 2265 ggr
emsems
2008-11-13 17:19
0

Hjärnan väljer?

Jag har tänkt på en sak på senaste tiden. Det här med att vilja/inte vilja ha sex. I tidigare förhållande tänkte jag att "jag måste vara helt osexuell". Jag ville aldrig ha sex. Sedan blev jag singel, sexbehovet vällde över mig och helt plötsligt kunde jag ringa män för att endast få mig ett skjut (oj vilken absurd mening). När jag blev ihop med karln så sa jag hur det var (ovanstående två påståenden). Han undrade lite om detta och helt plötsligt hör jag mig säga "ja men jag tänker, sex nu, då måste jag duscha sen, det känns jobbigt, jag orkar inte ha sex" eller ännu längre tankegångar. Han fattar inte alls vad jag snackar om och undrar varför jag tänker, och inte bara "går på känsla". Nu försöker jag "gå på känsla" och det funkar super! Tror ni att man kan tänka sönder sexet?

MimmieM
2008-11-13 17:33
0

Haha, du stjäl mina tankar :)

Det är väl minst lika roligt med jakten på ett skjut som själva sexet i sig. Som sambo kan man ju knäppa medfingrarna och den serveras på silverfat. Det är inte ens hälften så intressant :)

Carpe Diem

Sarah
2008-11-13 17:40
0

precis likadan… innan vi blev tillsammans hade vi sex jämt. ja man tänker sönder det. försöker oxå släppa det.

Karmatarerskanise
2008-11-13 17:42
0

Känner igen mig jag med

Aviendha
2008-11-13 17:51
0

Haha, det stämmer nog. Det bli svettigt och så måste man ha papper för att inte gegga ner, det blir sent. Håret blir rufsigt. Hemskt att man är sådan..

Sarah
2008-11-13 17:54
0

det är så märkligt, man mådde ju så fantastiskt bra av att ligga hela dagarna. han är ju dessutom snyggare nu och bättre i sängen. och jag älskar honom mer.

Jodrena
2008-11-13 17:59
0

Oj, vad det där låter tråkigt. Varför inte bara njuta av känslan efteråt, ta det lugnt och fyllas av behag istället för att hålla på och fjanta så mycket. Har ni för många saker för sig kring sexet (måste duscha, måste sminka om er, måste kamma håret, måste det och måste det) är det väl inte konstigt att ni tänker sönder lusten.

Sarah
2008-11-13 18:48
0

det där med att ducha är sminka mig och fixa håret skiter jag i ;)

emsems
2008-11-14 11:37
0

Jo men man tänker ju så! Jag brukar tänka att jag vill ha sex just innan duschen, så blir det inga extrasteg liksom. Naktdelen är äl då bara att man inte är så fräsh, så då blir det direkt efter duschen, och sedan en snabbdusch igen efter… haha =)

JossanH
2008-11-14 12:34
0

Det enda jag kan tänka sönder är när det börjar bli sent och jag inser hur lite jag kommer få sova innan jobbet.. Jag är inte heller personen som bryr mig om dusch och kladd.. :)

När jag åkte till roskilde så skulle inte vi ses på ett tag- jag åkte dit så som många åker hem hehe- stel i håret på sina ställen, rufsig och oduschad (efter sexet iaf)…

Sajtvärd på Iller.ifokus

hus-musen
2008-11-14 12:41
0

jag tycker att sjäva jakten är mest spännande, har man en sambo så blir de inte samma sak. kan ju få när jag vill vilket knepigt nog leder till att jag inte alls vill lika ofta som när jag är singel. de fins ju ingen spänning på samma sätt! kan erkänna att jag är rätt nöjd med sex 3 gånger i veckan, är ja singel så vill jag ha sex 3 gånger om dagen!

de där med smink, o ruffsigt hår bryr mig inte, snarare kladdet som blir om an ska torka o sen luktar man sperma så man läre duscha. har känslig näsa o tycker att de luktar ganska obehaglgt.

Qui dormit, non peccat

Jodrena
2008-11-15 16:48
0

Skaffa er våtservetter då ;)

nämen visst, jag kan förstå det där med duschen. Jag låter mig hur som helst inte låsas av tankar på annat. När "min man" tar på mig låter jag mig svepas med, befinner mig i känslan, är med honom både med kroppen och i tanken, varför tänka på allt som finns runtomkring när det är så mycket mysigare att bara vara fullständigt där med honom? Självklart kan man inte alltid hålla tankar på annat borta, men de är i mitt fall mycket flyktiga, tankar på annat får vänta till tråkigare tillfällen…