Relationer iFokus

Relationer

Etikettfamilj
Läst 1759 ggr
Karmatarerskanise
0

Bjuder ni ofta släkten?

Bjuder ni ofta in någon av släkten på mat hemma hos er?

hus-musen
0

nope.. min närmaste släkt bor 35 mil ifrån mig så de blir inte..har för trångt oxå om fler än tre vill komma=) men jag hade gärna gjort det om vi bodde närmare o hade större lägenhet=)

Qui dormit, non peccat

MimmieM
0

Noop

Carpe Diem

Karmatarerskanise
0

Vi gör det inte allt för ofta, men det händer.

Liss
0

Frågar ibland min mor också såklart. De får gå åt båda hållen:P

Annars är de bara till min födelsedag tror jag.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[jenkass]
0

mja… ofta tycker jag är åtminstonde en gång i veckan.. vi kanske bjuder en gång i månaden, högst två.. Och då är det oftast min mamma, svärmor eller sambons bror.

Tatsja
0

Jag gjorde det som gift. Stod för all mat även matlådor. Dricka och sängplats. sov, om det fanns plats, på soffan. Annars på golvet i en sovsäck.

Nästan varje helg och även många vardagar var min ena bror med fru och mor med sambo, hemma hos oss.

Nu vill jag inte ha med dem att göra längre

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Johanna
0

nää, min familj bor så långt bort… däremot umgås vi ganska mkt m daniels bror o hans tjej..

o sen brukar vi bjuda in oss på middag hos svärmor titt som tätt Flört

JossanH
0

i stort sett aldrig.. Vilket är synd.. Men jag bjuder gärna bort mig själv på mat.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

emsems
0

då och då.. på middag eller fika. Brukar itne vara så planerat, utan snarare att dom kommer förbi och stannar över maten. När mina föräldrar kommer blir det dock planerat eftersom att de kör 15 mil enkel väg

Lenore
0

Aldrig, för alla är rädda för våra illrar och vi vägrar (och hade ändå inte kunnat) stänga ute dem. Dessutom har vi bara plats för max 2 personer vid vårt köksbord.