Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 3141 ggr
Karmatarerskanise
0

Vilken film?

Du och din partner ska se film, vad väljer ni?
Vad vill ni gärna ha till?

Karmatarerskanise
0

Vi ser gärna skräck/rysare eller fantasy.
Till äter vi gärna räkor och dipp :P

Musiken
0

Oooh, jag valjer franskt drama och han valjer daliga komedier eller tontiga actionfilmer -.- Sa vi brukar ta varannan gang. Ibland hittar vi nagot som bada vill se.

Vi ater sallan till. Om vi gor det sa ar det middag (ofta indisk eller kinesisk hemkorning). Jag HATAR tuggljud, sa skulle jag behova sitta och lyssna pa knapranden pa chips eller nagot genom en hel film skulle jag fa ett nervsammanbrott! :P

hus-musen
0

jadu vi ser allt mer eller mindre, men jag tittar gärna på tecknade filmer, komedi och historiska filmer. beroende på spänningsgrad så har jag gärna popcorn doppade i chilisås, kolasås eller chokladsås till=)

Qui dormit, non peccat

Liss
0

Åh.. Jag är allätare i princip! Och Ecko gilla de mesta han med;) Men mest går det åt Drama- ala "taken" och "The brave one" (vet inte om de klassas lite som action med, men pang pang gör mig inget. Ju mer tagen jag blir utav filmen dessto bättre), Komedi- ala Adam sandler/Ben stiller filmer osv, Fantasy ala "Stardust" och "POC" och sånt, och även romantiska, sliskiga komedier med tex Owen wilson och skit. Är otroligt jäkla filmpuckad! Vet om dem flesta. 
Förr i tiden så funka de bra med det mesta också, med min sambo, han var inte heller så kräsen.

Fast jag gillar att se film själv.. skönt som tusan! Brukar ofta sätta mig ungefär vid 02.00-03.00 och sätta på en film i mörkret med ljus tända och gosa ner mig i divan delen med ecko, som en bulle, som kudde i hörnet.

Till behöver man inte ens fråga, poppar man popcorn till mig när som, så är jag absolut din vän! Popcorn är min allra bästa, älskade kompis^^ Och jag har inga just nu!!!

#3 chilisåsFörvånad

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maria
0

Vi har så olika smaker så det blir oftast någon "thriller" och då blir det kanske popcorn.

Tack och lov så har vi vår son som oftast kommer med någon film som man "måste se".

Utan honom så hade vi nog varit ganska "off" om man säger så…

/Maria

fotokrafs
0

Uj, jag är inte förtjust i popcorn. Nej, hellre smågodis. Film skall helst vara actionkomedi, svarthumor främst.

Lenore
0

Vi ser helst tecknat eller action/thrillers. Till det äter vi gärna bullar/kakot som vi bakar tillsammans innan filmen.

abbis
0

svenska filmer helst deckare…vi smaskar på plockmat*L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

fotokrafs
0

Ah, i kväll fick jag min dos av actionfilm "Running Scared", inget godis dock. :)

JossanH
0

Ja, av erfarenhet så hyr vi antingen 2 asbra filmer eller 2 skitdåliga filmer.. :)

Vi ser det mesta utan klatchiga kärleksfilmer och amerikanska high school-filmer.. Mycket svenskt går bort också om vi hyr.

Äter väl mest smågodis eller glass eller nåt till det kanske.. Eller så äter vi på varandra;) mmmmm

Sajtvärd på Iller.ifokus

fotokrafs
0

#10 Haha.. äter på varandra, inte kannibaler va?

JossanH
0

#11 Det finns anledning till att han numer har träben och krok som hand.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Niini
0

Vi är båda helt sålda på komedier, sen gillar sambon även skräck av den enkla anledningen att han kan skrämma mig Obestämd

[Vargnatt-]
0

Brukar bli skräck eller komedi :)

hus-musen
0

#5 ja chilisås=) de är jättegott om man är sugen på något kryddigt=)

Qui dormit, non peccat

EddaM
0

Det blir mest thrillers och skräck för oss. Och till det äter vi gärna räkor eller tacos. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

freemark
0

Allt möjligt men mycket action och thrillers. I somras såg vi Iron man, Hancock, Batman, Barnhemmet och typ sånt. Vi gillar lösgodis till det.

hurricane
0

Vi har lite olika samk. Han gillar konstiga actionfilmer och jag föredrar drama. Men vi ses det mesta ihop faktiskt. Till filmen äter vi middag eller chips :)

Liss
0

#15 Ja jo, men PÅ popcornen?:) eller..

hus-musen
0

#19 nee en liten skål brevid så man kan doppa! annars blir popcornen mjuka o äckliga.. prova, de låter lite halväckligt men  de är faktikst gott=)

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
0

#20 Ja det ÄR gott :)

Liss
0

Haha okej, popcorn freak som jag är, borde väl testa!:D