Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 2308 ggr
Drottningen
2008-11-21 01:53
0

Kämpar och kämpar...

Älskar min sambo sedan snart 4 år. Men vi har det tufft och han jobbar mycket och högt uppe. De flesta tycker nog att jag borde göra slut, men dels älskar jag honom så himla mycket och sen så har jag mina hästar på gården vilket gör att jag inte kan flytta i morgon dag heller. tar det slut så löser det sig väl på något sett men jag kämpar för jag älskar honom.

Vi bråkar ganska ofta och han säger ofta klantiga saker som i helgen att jag var tråkig, fast att han menade att det var tråkigt att vi inte kan festa o så (för han blir onyckter och ofta säger inte så schyssta saker så) för många kan det verka konstigt att jag älskar honom. Kände att jag behövde skriva av mig känner mig så ensam på jorden….

Kom hem idag studerar på distans annars och för en stund sedan så frågade jag om det inte spelade någon roll att jag bodde här och då sa han att det skulle gå bra själv oxå. Antingen så är han bara kille o såger så för att ja men det är klart man klarar sig, men som tjej uppfattar jag det ju som attd et spelar ingen roll om du bor här… Rynkar på näsan behöver några att prata med när det känns jobbigt..

Tack

MimmieM
2008-11-21 01:56
0

Mitt råd är att fråga honom rakt ut istället för att analysera sönder det här inne :) Den enda personen som har svaret är faktiskt du själv och din sambo.

- Lycka till!

Carpe Diem

Drottningen
2008-11-21 02:22
0

Tack :D

Tatsja
2008-11-21 06:38
0

Håller med #1. Vissa killar förstår inte vad vi menar. Det är ju så att de ofta tänker på ett annat sätt och inte förstår om vi inte talar klarspråk.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Karmatarerskanise
2008-11-21 07:56
0

Håller med MimmieM jag med.

Aviendha
2008-11-21 08:42
0

MimmieM gav ett himla bra råd. Min kille har jag  lätt att förstå, men jag är analyserartypen vilket har st'ällt till mycket i tidigare förhållanden. Nu frågar jag och berskriver hur jag tänker när han säger si eller så, och han kan förstå mig och förklara så jag förstår honom. Låter enkelt, och i längden är det också det. Lycka till!

hus-musen
2008-11-21 11:27
0

fråga din karl rätt ut, jag tror de är bäst.. jag är oxå en sån som kan analysera sönder saker,men de bästa är alltid att fråga den person som det gäller.

Qui dormit, non peccat

Drottningen
2008-11-21 12:11
0

Pratade med MimmiM i natt och det var himla skönt :D tack frö tipsen och ja jag måste sluta analysera sönder allt :D Tack för att ni finns!

MimmieM
2008-11-21 21:52
0

#7 Hojta till när du blir pratsugen igen nästa gång, oh du trevliga människa ;)

Carpe Diem