skit irriterad.
Jag jobbar på Whirlpool. som gör vitvaror.
och genom jobbet får jag sjuka rabatter.
så va de så att en kompis till min sambo undrade om jag kunde köpa en microvågsugn till honom.
och jag tänkte att de kan ja väl. klart man ställer upp lixom.
så de kollade upp va de skulle ha och jag fixade med de.
när ja beställde så bad dom på jobbet mig att beställa micron hem till mig, för att de ser bäst ut så.
så jag gjorde de och när micron kom så körde min mamma bort micron till dom och min sambo bar upp den till deras lägenhet.
detta var i tisdags.
räkningen med frakt gick på x antal kronor och jämförde man de med vad samma micro kostar i butik fick de en rabatt på ca 3500kr.
och idag så skriver kompisen till sambon på msn att de känns konstigt att inte ha fakturan, "de känns som vi köpt nåt stulet" å jag blir skit irriterad.
för de första e de JAG som köpt micron.
kompisen har ju sedan gjort ett privat köp genom mig.
ska de ha ett kvitto på micron e de jag som ska skriva de.
men den här kompisen vill inte fatta.
han verka tro att jag lurar honom.
plus att han inte vill betala frakten, micron levererades ju till mig inte honom. ( nån mer än jag som undrar om han missade att min mamma körde dit micron och min sambo bar upp den? )
jag känner bara att lusten går ur mig
är de såhär de ska vara när man försöker ställa upp på sina vänner?
va bara tvungen att få ur mig detta.
hoppas ni e gladare än mig! kram!

Nej fy vilken jobbig typ. Kan han inte bara vara glad att du har fixat det istället för att misstro och klaga. Klart att han ska betala frakten också, du fixade ju hem den till honom ialla fall. Usch för otacksamma personer :(
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

usch vilken surskalle.. säg åt honom att passar de inte så kan du ta tillbaka micron så kan han gå o köpa en egen!
Qui dormit, non peccat
jaa blä jag e skitless :(
Ja, då ordnar du inget mer till dom hoppas jag!
Fy f*n vad j*vla less jag hade vart! Sådant där går jag igång på. Man ställer upp och gör sig ett besvär, BARA för att vara sjysst och så får man skit för det. De visste ju hur allt skulle ske inna. Låter mer som att de kom på "nej hoppsan då, vi hade visst inte pengar till det"
Håller med Hera, fixa inget mer till dem.
Paulina
Ja, det är tyvärr inte ovanligt att folk beter sig så.. Jag fattar inte heller. Är det så J*kla svårt att visa lite uppskattning!!? Ibland tror jag att de flesta människor inte har lärt sig att uppskatta tjänster och uppoffringar som görs för dem..
Sajtvärd på Iller.ifokus

förstår att du är sur! det hade jag oxå varit, vem hade inte det?!
här är du snäll och försöker hjälpa till… ojojoj :( neej, var riiiktigt försiktig nästa gång du hjälper honom skulle jag vilja säga, undvik det helst helt!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
åh tack för att nån fölrstår iaf :D
ne jag kommer ALDRIG ställa upp på dom igen.
nu hoppas ja verkligen de betalar.
har inte råd att betala räkningen själv :(
Oj, 3500 kr i rabatt. De måste varit knasiga som inte slog till.
#9 jo de slog till, och nu klagar de bara :(
#10, men ge honom räkningen då? Det är väl inget problem? Fast ändå grymt otacksamt..!

Vad kostade mickron egentligen? Med tanke på den sjuka rabatten?
Carpe Diem
#11 de va inte bara hans saker på räkningen så kunde inte göra de men nu har de iaf betalat.
#12 micron kostade 1400 med frakt för kompisen, i butiken kostade den ca 5000.
Jösses det var en dyr micro. Då är det väl inget att klaga på tycker jag.
Tycker han borde vara tacksam som har fått tag i en så billig micro, själklart kanske han behöver ett kvitto om den skulle gå sönder innan garatin har gått ut, men det kanske man kan lösa då.
Eller att ni tar en kopia? Och stryker över det som är erat.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
hehe gå in på ikeas hemsida :P finns microvågs ugnar för ca 6000 med :P haha
jo han ska få ett kvitto av mig nu eftersom de e mig som privatperson han köpt micron av. de va ju bara de att han inte fattade just de.

Ja, skönt att det löste sig Fnuha. Men tänk om folk kunde tänka lite längre.
// Liinda