Livrädd!
Någon ringer på dörren, men när jag kikar i kikhålet så syns ingen till:S Jag är livrädd att det är Jens som misshandlade mig för tre månader sen drygt. En tjej i min klass sa till mig oi förrgår att hennes syster dejtade någon som jag dejtat och de va givetvis HAN!jag berättade allt för henne för jag ville inte att något skulle hända hennes syster. Så hon berättade för sin syster samma kväll, men hon fick INTE säga orsaken till vrf hon inte ville träffa honom mer till han! För isåfall så blir jag indragen i massa, men tänk om honn gjort det och han åker hit och ska slå mig:(:/

öppna inte dörren då! man ska alltid vara försiktigt, är de någon du vill prata med så hade personen stått kvar o visat sig ordentligt!
de kan ju vara några små skitungar som busar oxå. men de är ju dumt att chansa=)
Qui dormit, non peccat
Ja, öppna inte dörren. Och ring någon om du är rädd.

Låter verkligen inte roligt. Du gör aldeles rätt i att inte öppna dörren. Kontakta din kompis för att ta reda på ifall den tjejen berättat för honom eller inte, kanske ljuger hon men ändå…
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Öppna INTE dörren vad du än gör. Om du är rädd ring någon helst en kille som du vet inte är rädd av sig.
Annars ring polisen!
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Hur har det gått ?
// Liinda
otäckt… ja som andra säger så öppna helst inte. kanske han skulle kunnat hoppa fram om du öppnar..