Vad gör man en fredagkväll?
Bor i världens minsta håla och de finns inget att göra förutom att festa, som faktiskt börjar bli ganska tråkigt nu. Jag och min pojkvänn har helt lut på ideér om vad man kan hitta på, ingen har körkort och båda är panka.
Finns inget fik eller nån sån mötesplats. Så vad har ni för ideér? vad ska ni hitta på ikväll?

hmm ingen aning=) men de måste väl finnas en pub eller nått där man kan sitta gratis o kasta pil eller nått sånt? ja o killen brukar göra det eller spela biljard=) de brukar inte kolla leg heller på pubar så länge som man inte försöker köpa sprit i baren=)
ja idag blir de trist, killen ska på julfest med jobbet så jag får sitta hemma.. ska kolla på pirates of the caribbien tror jag=) går på kanal 5! gör en myskväll med popcorn då förresten?
Qui dormit, non peccat
Jag känner igen det där ;) Dra ihop några kompisar som inte super och ha en kul kväll med film eller spel kanske?
Paulina

#1 Jo vi har ju en pub men oftast är de legkontroll =/ hyrt film har vi gjort typ var och varanan dag, är så less på detta lilla pisställe!
#2 Jo de kan man iofs göra, men alkohol brukar ändå alltid komma in i bilden :P

Vi har båda festat klart känns det som. Ibland går vi på bio eller så bara spelar men vi försöker bjuda över en vän på fredag minst en gång i månaden. Vi brukar äta gott och se på nån film.

Bjud in vänner och baka? Eller kanske laga god mat. Jag gillar att gå ut, gå, ha snöbollskrig eller något annat och sen komma in och mysa till det med tända ljus, varm chklad och nån god macka. Spela någon sorts spel. Ligga och mysa i sängen och berätta saker. Gå ut med kamera och ta fina kort. Hmm är urusel på att göra saker överhuvudtaget=)