Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 1982 ggr
Karmatarerskanise
0

Är din partner medlem?

Är din partner medlem här inne på iFokus?

Ni som är par får gärna skriva det Skrattande

ChristineL
0

Nej, det är han inte. Vet inte ens om han vet vad det är :P

Karmatarerskanise
0

Min är medlem, men vi har båda glömt vad han heter. Vilket betyder att han inte varit så väldigt aktiv Flört

[Vargnatt-]
0

Nej inte vad jag vet i alla fallTungan ute

abbis
0

Japp

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Karmatarerskanise
0

abbis; får man veta vem det är? Glad

Johanna
0

näää, det är han inte….

Emelie-E
0

Nej, och det är jag glad för;P:P

[Rebecka]
0

nej har ingen

aris-eile
0

Ja, min nuvarande flickvän är medlem och min underbara vän - tillika mitt ex och mor till två av mina barn är också medlem.

Vad jag vet är det nog inga fler Skäms

Men jag är inget par, så det kan jag inte skriva Flört

JossanH
0

Nej, och det tycker ja är bra. :) Jag vill ha nåt ställe där folk inte känner mig personligen men där man kan diskutera om bra och dåliga saker i en relation. Men han vet att ni finns!! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

Jag säger som JossanH, skönt med ett andhål som är "ens egna". Men givetvis får han vara medlem om han vill. Han har en användare här, men tror han loggat in en eller två gånger och det på annan ifokussajt. Han förstår inte vad jag ser i att häcka här ;)

abbis
0

#5 han vill vara hemlig säger hanGlad

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Karmatarerskanise
0

Glad Haha okey abbis

fotokrafs
0

Japp, Min make guraknugen

Musiken
0

Nepps. Har ingen for tillfallet, men mitt ex kan ingen svenska, sa det ar lite poanglost att vara medlem har da :P

Jenahbella
0

#15 haha ;)

min sambo har inte iFokus men jag brukar ta upp vissa diskussioner härifrån :)

Aviendha
0

#16 Skönt att höra att jag inte är ensam om det =)

Moderkaka
0

Nej.. Eller inte vad jag vet.. Tungan ute Hmm, de kanske man ska ta reda på.. Haha!

MimmieM
0

Noop, men han är likväl involverad i vissa trådar eftersom jag ibland sitter och kokar över framför datorn och sambon får agera bollplank där mina åsikter alltid går vinnandes ur striden ;)

Carpe Diem

JossanH
0

#19 hmmm, varför känns det där såå bekant :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

MimmieM
0

#20 Haha, sambon har diagnosticerat mig med "forums-personlighet". Det spelar ingen roll vad det handlar om, jag har ALLTID en åsikt. Samma sak för dig?

Carpe Diem

Lenore
0

Nix han är inte medlem här. Han är totalt ointresserad av forum.

JossanH
0

#21 guuud ja! Finns ingen annan stans jag har så mycket åsikter som på forum! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

MimmieM
0

#23 Haha, det lätt att vara kaxig bakom en skärm i motsatt sida av landet, det väl kanske det som gör de. Fast, desvärre så är jag nog likadan för de mesta.

Carpe Diem

Sovgott
0

Nej, min sambo är inte medlem. Men jag brukar, precis som Fnuha läsa högt för honom ur vissa trådar.

freemark
0

Som andra här så tar jag upp vissa diskussioner och ibland så läser han lite själv då våra datorer är brevid varandra.

JossanH
0

#24 samma här.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus