Din partners mamma/pappa
Om din partners mamma eller pappa säger något riktigt otrevligt till dig då din partner inte hör det, berättar du det för din partner, eller låter du det vara för familjefridens skull?
Jag berättar. Skulle inte kunna låta bli.
Jag skulle berätta tror jag, men jag har aldrig varit med om en sådan grej.
Föräldrarna säger bara en massa positivt om min man. Ifall dom tyckte nåt negtivt skulle de inte säga det till mig heller.
Ja, jag skulle berätta det! Annars skulle det kännas som att det var nånting jag accepterade och det gör jag inte.
/Christine
Det beror lite på vad det handlar om, men jag skulle inte hålla tyst för familjefriden så att säga utan för att jag bara tycker att det inte var något värt att berätta.

familjefriden struntar jag i då de inte är min familj=) naturligtvis så skulle jag säga det till min kille! vad annars liksom, jag accepterar inte nå sånt snack om mig!
Qui dormit, non peccat

Herre min je, sambon vet om de innan jag lämnat rummet. Sådant gör mig vansinnig. Det första jag gör är att ge svar på tal, vända på klacken och gå och skvallra för sambon.
Carpe Diem
Det beror kanske på vad det handlade om, men jag kan inte komma på en enda sak som jag inte skulle berätta för sambon.
Paulina
Jag kan inte tänka mig in i situationen alls. Har inte haft några otrevliga svärföräldrar som inte tyckt bra om mig :)
Men om det nu skulle va så så antar jag att jag skulle berätta det…
Sajtvärd på Iller.ifokus

jag berättar
Oj, kan inte tänka mig den tanken ens =/ Men det skulle jag säkert om det hände.

jag skulle berätta de.
men jag tror inte de skulle hända, men man vet aldrig..

Ja.. Jag skulle prata med min pojkvän om det.. Gillar inte hans föräldrar vidare mycket, men jag gnäller inte på dem i onödan^^
Jag skulle säga det.
Sara
klart jag säger till honom! :)
Skulle berätta, jag skulle bli riktigt arg på hans föräldrar om dem sa något om mattias som inte lät bra i mina öron. Skulle verkligen säga det till honom…
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag har världens gulligaste svärföräldrar så det skulle aldrig hända men om så skulle jag berätta när vi blev ensamma.
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/