Julkort?
När vi ändå är inne på julklappsbiten och december månad är här..
Skickar ni julkort med posten? Eller via mail eller får det vara?
Paulina
De har jag aldrig gjort. När mamma skicka stod jag väl med på korten, men aldrig själv.
Kan säga de påriktigt ist:) mihi
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

skickar inte julkort alls=) fattar inte grejen med julkort om de inte är nån som man vet inte kommer att träffa på länge!
Qui dormit, non peccat
Skickar julkort på posten.
Ja skickar inga julkort. Är väldigt dålig på att komma ihåg sådant :P

Julkort?
Noop inga här. Jag är för snål för det, och om jag skulle skicka via mail så skulle alla se hur snål jag faktiskt är, så jag låter bli :)
Carpe Diem
Jag skickar aldrig, men har väl stått med på killens kort till hans vänner i norrköping som han träffar sällan. Men iår bryter jag trenden, för jag hittade ett i mitt tycke hysteriskt kul julkort, och då måste det skickas till vänner med samma humor förstås ;)
Paulina
Jag skickar på posten.
Sara

skickar inte julkort
Uj, jag tror aldrig jag skickat ett julkort. Tror inte att det blir något skickat i år heller.
Har skickat julkort per snigelpost i många år utom dom 3 senaste åren .Lite beror det på att man inte får något gensvar.Får inte ens julkort från våra leverantörer längre besparingar även där*L*
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Jag brukar skicka massa julkort men förra året fick jag bara två stycken så jag funderar på att skita totalt i det. Eventuellt bara skicka till mormor (för hon uppskattar det) och bästa vännen (för henne får jag alltid av).
/Christine
Vi skickar inte julkort. För mycket bök och stök helt enkelt.
Jag skickar julkort med posten..

#14 Ja, med en sån sötnos så sprids glädjen verkligen =)
Paulina
Gör egna julkort och skickar med posten. I år när Per vill göra grafiska julkort och jag vill pyssla egna julkort så kommer det bli något avancerat, det blir ett julkort med bilaga. =)