OT Var är ni?
Jag känner mig ensam. Var är alla ikväll?

Jag sitter fortfarande i skolan och forsoker skriva uppsats 
// Amanda
Här är jag gumman!
Hur mår du?
Jag är här! Sitter hemma och ska lägga mig tidigt, måste upp 6.30 imorron 
/Christine
Jag är här framför datorn. Sitter och läser vad ni filurer har skrivit på forumet :)
Musiken, stackare!!
Mia; jag mår, tja, upp och ner får jag väl säga. Just nu är det lite bra.
#3Det är den tiden jag går upp var dag :)
Ja #3 Jag går upp halv sex varje dag…fniss…Men jag är ju morgonpigg med.
Usch ja Hera. Jag mår heller inte så bra. Jäkla kärlek till att knöla till det.
Jag är här. Har faktiskt för en gångs skull inget som måste göras, och lägenheten är inte ens i städbehov =)
Paulina

Vi har handlat julklappar och min fästman klippte sitt hår. Åt precis middag och nu är det en halvtimme kvar till vårt world of warcraft raid. ;)
#8 Det är passé, Warhammer is the shajt

Har tråkigt, lyssnar på musik och deppar…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Det finns så mycket som jag skulle behöva göra här hemma. Men jag har tappat lusten och orken. Jag bara är. Kommer inte igång. Deppig och trött.
jag e här :)
hej allihopa!
Jag är här.. lite förbittrad över att jag måste tvätta sofföverdragen IGEN! Jävla djur!
Och jag går och LÄGGER MIG vid den tiden.. eller ja, senare/tidigare t om. Fan! hehe ..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hej fnuha!
Lisette då, du får ju börja ändra dygnsryttmen :)
Jag är bortskämd med att få lite sovmorgon, jag vet. Men när man inte är van vid att gå upp så tidigt så blir det alltid lika jobbigt :P Jag ska åka till västerås på nån föreläsning…
/Christine
Jag är här..sitter och njuter av att jag är ledig imorgon har jobbat 16 dagar i sträck så det är välbehövt..Lite småförbannad för jag fått veta att en släkting driver en förtalskampanj mot mig .Idag ringde en avlägsen släkting och försa sig…hmmmmmm
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

#9 Har redan spelat Warhammer men tillbaka till WoW nu när Wrath kom. Föredrar pve framför pvp så WoW är mer i min smak. :p
Ja jag vet Hera! Men vet inte hur.. De blir tidigare och tidigare .. så tillslut kanske jag kommer tillbaka till rätt tid. Men under tiden kommer de ju bli skit konstigt när jag typ är uppe till eftermiddagen och sover under dagen:P
Haha eller hur Lisette :P
#17 okey
Exet var på level 73 eller något,och så gick han plötsligt över till Warhammer.
Åh, jag har bara en lvl 48 och en lvl 38 eller nåt.. efter det orkade jag inte mer. Fick min mount vid 45 och sen hade jag inget att sikta efter mera:P Så orka inte levla upp.. nu står spelet och samlar damm i hyllan:)
hihi sitter här ensam och tröstar mig med edn kopp varm choklad med grädde på och hembakat bröd :) vad gör ni?
jag har läst på tent hela dagen.. puh!