I vårat lilla paradis.
Jag är så irriterad på att min sambo aldrig kan berätta saker och ting. Att han aldrig lär sig.
Är så trött på att få reda på saker genom 2 eller 3 part.
Eller missa massa viktiga möten, för att NEJ jag har inte fått någon viktig post, tänk om han bara kunde ha sagt något.
Nu hade jag tur som hittade det sista brevet från arbetsförmedlingen. Har till på måndag och kontakta dom.
Thank God !
Sen att han lägger alla brev på 20 olika ställen !
Jag har varit butter på butterjöken i flera timmar.
Försökt att reda ut saker med han, men NEJ då !
Istället för att reda ut detta, JA då går han och sover
.
Så nu ligger han där i sängen tillsammans med ena hunden!
Där kan dom gott sova inatt.. ENSAMMA ! …
Så irriterad på att han inte berättar VIKTIGA saker och aldrig kan reda ut saker och ting !!!!!!!!!!!
// Liinda
Din post får han inte röra. Hemskt att han gömmer den. Vet du varför han gör så? Du får ta ett allvarligt samtal med honom och förklara att det är brottsligt att gömma din post.
Hoppas du lyckas få honom att förstå.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Jo, jag har gett honom rätt att öppna min post, om det är från arbetsförmedlingen eller läkare, när jag inte är hemma.
Sen gömmer han dom inte, han lägger allt på olika ställen så kommer han själv inte ihåg.
// Liinda

har ni ingen byro eller liknande vid dörren?
vet att jag själv är så otroligt duktig på att lägga min mors post överallt när hon är borta så är all post spårlöst försvunnen när hon kommer hem. Men hon gjorde så att hon ställde en liten stol och ett litet bord vi dörren med 2 träaskar så numera öppnar jag all post där och min post lägger jag i min ask o mammas i sin. Då går jag inte runt med posten och den ligger påsamma ställe.
ett litet tips bara från en som är van att fumla bort viktig post…

haha ah. men vi har 2 stycken byrån här hemma han kan lägga posten på. samt en i köket….
men det hjälper tydligen inte..
*morrar surt här hemma*
// Liinda
Vi har köpt ett servettställ dit den som tar posten lägger alla brev, räkningar, kort.. typ allt utom tidningar och reklam, på så sätt kan även den andra se vad det kommit för post under dagen.

Smart….
Kanske jag skulle göra :O
// Liinda

hemskt!
bodde oxå med en som öppnade min post förut… va jättejobbigt o den ena räkningen fick jag för sent reda på, o då hade den redan blivit en betalningsanmärkning… jättekul!