Nytt År !
Snart blir det ett helt nytt år som vi ska fylla med något!
Några där ute som har nyårslöften att dela med sej av?
Passar på att önska alla Gott Nytt År!
Nyårlösften ger jag aldrig. Men jag har legat en hel del på latsidan under hösten så jag ska dra igång och träna igen, magen får gärna bli lite plattare så jag kommer i mina kjolar till våren/sommaren :P
/Christine

Mitt nyårslöfte blir att jag ska göra mitt bästa för att tillfriskna från mitt tvångsmässiga överätande.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
har inget nyårslöfte.. än iaf :)
brukar inte ha några för den delen heller :)
försöker ta all tid som den kommer och göra mitt bästa av de, vilket år de än är :)
Jag lägger inga nyårslöften:) Jag tycker man kan ta tag i saker när de passar och inte bara ta de vid nyår bara för att.. Då blir de som ett tvång^^
Sen kan jag inte göra bättre än min bästa..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Inget nyårslöfte, men nyårsförsök. Jag hade tänkt mig att försöka handla så mycket på second hand som jag kan, spara på miljön och samtiigt pengarna :D Jag ska försöka bli en smartare konsument :D
Jag brukar inte ha nyårslöften, mer sådant som "jag ska försöka leka med djuren liite mer och ge fler komplimanger till killen". Sådant som är enkelt att uppfylla men mest bara för att ha något litet.
Paulina
Nix jag brukar aldrig ge nyårslöften, men däremot tror jag det blir ännu ett år fyllt av kärlek och fler underbara minnen att bära med sig i sambons och min gemensamma framtid :)
ha aldrig haft nåt nyårslöfte o bestämmer jag mig för att ha det så kan jag aldrig hålla det
Ger aldrig nyårslöften. De håller aldrig.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Äta mindre godis 
Var glad för denna dag.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?