OT Helg
Då är helgen påväg med stormsteg!
Har ni några planer?
Själv ska jag på en fest ikväll, imorgon ska jag slappa och på söndag ska jag och ett par väninnor hälsa på en annan väninna och hennes son.
Sista festen på ett tag för mig nu. Ska ju bli såndär äckligt nyttig 
Trevlig helg på er!
Kram

hmm.. ska tvätta o städa åt råttorna.. o plocka ner den eländiga julgranen!
Qui dormit, non peccat

#0 Låter som en trevlig helg!
Själv planerar jag att ha en väldigt lugn kväll ikväll med mina älskade ostbågar. Behöver ta det lugnt.
Resten av helgen blir det pojkvänsmys och förmodligen ska vi umgås med några andra vänner.
Trevlig helg på er allihopa!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#1 Mina råttbebisar är födda :P Får se dem om 3 veckor. Längtar!

#3 oh va skoj! du måste lägga upp bilder sen=) vilken kull är det du ska ha ifrån? 
Qui dormit, non peccat
Från absinthe. Vet inte vad kullen heter.

#5 ah okej=) ja absinth brukar ha väldigt fina trevliga råttor! bra val
Qui dormit, non peccat
Så bra då
Hoppas dom blir riktigt gosiga, som min älsklingråtta musse var!

ikväll ska jag bara ta det lugnt….
jobbar 7-15 imorgon, sen ska vi på middag hos svärmor på kvällen..
jobbar 7-15 söndag oxå…
trist trist!

Var ute igar, kom just hem.. Sa idag ska jag duscha, slappa lite, sova(!!!) och sen ska jag ut igen.
Imorrn ska jag ut ater igen.
Och sa blir det nog utgang pa sondag ocksa om jag inte far nagot finfint erbjudande om att stanna hemma och ata mysig middag och bara mysa med pojkvannen :)
// Amanda
#9 Full rulle alltså! Hur har du råd, är inte studenter fattiga 
Upptäckte ganska nyss att ena tvättstugan var ledig, så nu håller man på att tvätta. Kanske skall ta en svängom med dammsugaren också, kan behövas.
Bästa vänninan har fått låna en bil, så hon kanske får för sig att ta droppa in och visa åbäket.
Annars skall jag försöka att ta mig i kragen och fixa här hemma i helgen, har mått ganska dåligt i veckan (ångest som spökar) men nu känns det bättre.
Stackars Gura kanske äntligen får sova en hel natt och slippa gnäll. 
Ikväll blir det njuta av med killen! Räkor, vitlöksbröd och vitt vin, mumma! Sen blir det bara lugnt, jag måste snåla som fan om jag ska ha några fickpengar till våran resa i april. Och just det, vi ska baka egen pizza imorron :)
/Christine
ikväll blir de utgång! :) weho!
och imorgon blir de mys i soffan med en kompis 

#10 Haha kan man saga!
Ja, nog ar vi fattiga allt, men det beror nog mest pa att vi lagger halva lanet pa alkohol :P Nejda. Pa studentstallerna ar det alltid billigt. Igar fick man en shot och en drink for £1.50!! Och idag blir det ol for £1. Imorrn vet jag inte. Hoppas pa att stammisstallet ar oppet, lite dyrare, men helt klart mysigast :)
// Amanda
Ikväll, om några timmar, blir det utgång.. Blir spännande.
Imorrn blir det nog ta det lungt.
Och söndag snacka min mor om att jag skulle me å dansa igen. Men får se.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Fnuha och Lisette, ska ni ut tillsammans eller?
Jag vill osså ut i er stad! Kommer o hälsar på en dag när ni minst anar det :)
#16 Japp, blir utgång med Jennifer!:) Därför de är spännande;P
Ja de får du mer än gärna göra
Åååh, nu skulle jag varit där! Blir avis på er! Ni kommer ha så kul!
Skulle vilja kunna säga att jag ska göra något riktigt kul, men just nu tvättar jag, och det behövs damsugas och torkas. För att inte tala om pluggningen.. Men det är bra, då hinner jag inte sakna killen för mycket.
Paulina
#18 hehe Ja de får vi hoppas! Första gången som jag tar mig ut efter nyår med så hoppas på framgång!:) Men ska framför allt bli kul att träffa Jen.
#19 usch! du får mig att känna skuld!:P Hade tvätt-tid förra fredagen, men orkade inte. och är jätte svårt att få tvätt-tid, så smart av mig:P Hela garderoben är full av skittvätt!:P
Ikväll slappa med sambon framför tv:n. Imorgon födelsedagskalas och på söndag jobb.
ikväll blir det lugnt, är hundvakt + att jag ska jobba imorgon förmiddag. lördagkväll kommer några tjejkompisar hit å vi ska bara umgås å tjöta massa skit. söndag blir det mer jobb :/
Ikväll är jag bara hemma och tar det lugnt. Imorn ska jag nog vara i stallet, städa och kanske åka till någon kompis. På söndag ska jag bara ta det lugnt.
Vi har hämtat en liten kissekatt idag :) Så helgen blir nog ganska lugn, vi ska bekanta oss lite.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Är ledig i helgen! Wiiiiihiii!
Imorgon ska jag ta en långpromenad, åka och träna…sen på kvällen blir det utgång med en tjejkompis+ singstar. På söndag blir det förmodligen lugnt med ngn film. Kanske åker lite skidor oxå.
#25, Vad sugen jag blev på att ta en promenad. Det är nutillagt i min "att-göra-lista". :D
#20 Känner igen det där med tvättid. Vi hade tid förra helgen men vi orkade aldrig upp ur sängen, vilket resulterade i en stor hög att tvätta nu. Var nöjd med dagens tvättande men då kommer Älsk hem med sina skitiga jobbkläder. Ny tvättid bokad. Jippie..
#24 O.. en kissekatt. Mysigt :)

jag jobbade igår kväll. ska snart iväg o jobba o på söndag ska jag jobba så det blir en lugn helg med massa jobb..

Jag är hundvakt hela helgen så jag umgås själv med henne. Sambon tävlar så en kompis ska komma hit med sin hund strax så ska vi ta en långpromenad. Ska bli skönt för det är så fint väder idag! Imorrn blir det nog mycket mys med hunden och förhoppningsvis är sambon med då också. Men spelar han bra idag så tävlar han imorrn med. Hoppas han är urkass idag (egotripp) =)
#27 haha jaa jag kommer alltid på något efteråt också. Eller så lyckas djuren göra något med en filt eller nåt precis när jag är klar och tiden är slut:P
#32 Mys.. börjar redan bli hemmastadd. :)
#33 Ja, han gjorde sig hemma med en gång :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#32, oj vad lik min första katt, Ninni!
Nu är förvisso helgen över, men kan ju berätta vad som hände iaf. Fredagkväll blev det rätt lugnt, jag och Per lagade god mat och såg på tv. Lördag var vi ute och provade cyklar, lagade god mat och på kvällen fick vi besök av en vän som skall åka bort några månader och hennes kille, så vi planerade ihop en resa till Norge i sommar. På söndagen åkte jag och Per ut på utflykt och kollade på tomter vid havet. Vi hoppas på kunna köpa hus om några år och rekar läget på olika platser. Hittade en tom drömtomt och hoppas att den blir till salu inom några år.. =) Sedan hem och fika, för att sedan åka och rida på stallet. På kvällen såg vi en gammal italiensk film som jag glömt vad den hette. Handlade iaf om en judisk familj som under andra världskriget hamnar i ett förintelseläger, och lurar sitt barn att det är en lek. Helt underbar film!
#35 Den underbara filmen heter "Livet är underbart"! :)
Ah, stämmer bra =) Tack.
Visst är den underbar? Jag tyckte den var flamsig i början, men när den var slut blev jag helt tagen.
#37 Jo, jag minns att den var bra. Tyckte också att den var lite flamsig, "pappan" som stollar sig.