Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2463 ggr
Karmatarerskanise
0

Är du självsäker?

Är du en självsäker människa?

hus-musen
0

ja jag är en självsäker människa, jag vet vad jag kan o inte kan.

Qui dormit, non peccat

Saintpaulian
0

Japp, jag har gott självförtroende, men det betyder inte att jag älskar mig själv ohejdat. Jag älskar mig själv lite lagom Tungan ute

Aviendha
0

Både ja och nej. Jag har kasst självförtroende i perioder, men kan nog ge ett självsäkert intryck. Ingen gillar en osäker människa har jag intalat mig. Men ibland är jag det, ibland spelar jag det. Konstigt hur man fungerar ibland.

Mammzing
0

Yrkesmässigt självklart! Sen är jag en bra lyssnare och försöker hjälpa om nån har problem i livet. Men jag är väldigt velig när det gäller mej själv. Tror man kan vara självsäker och inte på samma gång!

Musiken
0

Njae.. I perioder. Vissa dagar ar jag stalkvinnan som vet precis vad jag kan och inte kan gora, andra ar jag varldens veligaste lilla mus som knappt vet om jag klarar av att knyta skorna sjalv.

parsley
0

Nej, jag är inte självsäker.

sandra1977
0

absolut! jag står stadigt.

hus-musen
0

sen så är de ju skillnad på självkänsla o självsäkerhet=)  jag är självsäker, men självkänslan är inte på topp alla gånger..

Qui dormit, non peccat

fotokrafs
0

Nope

HannaM
0

Näe eller, bätter än självkänslan men inte alltför självsäker i dom flesta situationer.

Sarah
0
Lenore
0

Jag har mycket bra självförtroende men självkänslan är inte så bra alla gånger.

SLennartsson
0

Långt därifrån. Hur gärna jag än vill. :(

Buffaomini
0

jag kan vara ganska självsäker, utan att vara dryg
men självkänslan är något jag måste jobba med dagligen

LinnB
0

Min självkänsla är extremt låg. Dock är självförtroendet helt ok vissa dagar!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Kerstina-61
0

Ju mer jag lär mig desto mer förstår jag att jag inte kan…
Självsäker kan ha en negativ klang…Beror på i vilka situationer och i vilket sällskap jag befinner mig. I min yrkesroll är jag säker…Vet att jag kan mitt arbete….Att stå inför en grupp människor och prata, hålla föredrag,,inte alltid så säker…Beror så mycket på människorna omkring mig!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

emsems
0

Jo, antar att jag är rätt självsäker inom de flesta områden. Däremot kan jag bli illa till mods om någon kritiserar eller dyl, men jag antar att det är hälsosamt.

fotokrafs
0

Känner mig en aning dum, men jag vet inte vad skillnaden är mellan självsäker och ha bra självförtroende (självkänsla).. :/

Kerstina-61
0

#18# Känn dig inte dum…jag vet inte heller..men nog känns det som det är mera negativt att säga att någon är självsäker..och mer ok att säga att någon har ett gott självförtroende..?

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Johanna
0

nää, det vill jag inte påstå att jag är.. men det blir bättre o bättre…

Maria
0

Har blivit mer självsäker och fått bättre självkänsla med åren. Jag tror att det är ganska vanligt att det är så.

/Maria

Blodalv
0

Sälvsäker är mitt förnamn Glad