Confused!
Hej jag hade varit singel i 4 år då jag i September förra året träffade min nuvarande flickvän. vi har den 4:e Februari vart tillsammans i 6 månader.
men jag har svårt att brottas med tanken om de för evigt kommer att bli just vi… på något vis så vill jag inte annat än att ha ett stadigt förhållande som vi har.
Men jag kommer även på tankar ibland där ja funderar på och blir lite skrämd av tanken på hur de blir om jag fortsätter att vara tillsamans me henne.. om hon kommer bli den enda i massvis me år för mig nu..
vad ska ja göra?….

Varför inte bara försöka lägga alla negativa och destruktiva tankar tankar bakom dig och njuta utav nuet, varesig ert förhållande kommer vara någon månad- eller flera år till.
Njut av att vara tillsammans istället, fungerar det så gör det och då kommer sådana tankar att försvinna utav sig själv och tanken på bara er två tillsammans känns lockande istället för skrämmande.
och om det absolut inte går så får du väl ta dig en funderare kring om det verkligen är hon som du vill vara tillsammans med.
Carpe Diem
Kan inte annat än hålla med föregående talare :)

Håller helt med #1. Vet själv hur det är att ha dessa tankar, men insåg även snabbt hur totalt onödigt det var att tänka så. Jag hade ju en bra pojkvän, och varesig vi är tillsammans i flera år eller om det tar slut nästa vecka så vill jag njuta av varenda sekund med honom.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Måste hålla med #1 jag med.

ja de är nog så jag ska göra då… jag ska trycka ner dom dåliga tankarna i en burk och slänga åt H*vete :D de är bara så jobbigt att tänka sådär.. blir lätt att man gör misstag..

Precis! Och om de kommer upp igen sa kanske det ar vart att fundera pa om det kanske inte ar dags att avsluta forhallandet? Att ga runt och kanna tvivel blir ingen glad av! :)
// Amanda

Nej men precis de är ju inget man vill heller… men jag ska göra ett försök och kommer de upp igen ksa ja prata me henne om det.. för då kanske de inte är meningen för mig än.. ligger ju i släkten att inte ha förhållanden så tidigt.. pga att dom flesta är arbetsnarkomaner.. inklusive mig.
Antingen vill du ha eller äta kakan. Du måste försöka att komma underfull med dig själv vad du vill.