utstädning av sambo
japp om mindre än två veckor så försvinner sambon..
och idag när han inte är hemma passar ja på att städa ut allt som är hans.
men fy va jobbigt de e att se alla minnen man har tillsammans,
hittar kort och småsaker som får en att minnas saker som man glömt bort.
men de känns ändå skönt och himla rätt :)
Ja, det med alla saker man hittar är väldigt jobbigt.
Man funderar på varför det inte fungerade osv.
Usch, det där är aldrig kul.. Massor med tankar komer upp. Skickar en liten kram i eländet.
Paulina
#1 precis! men de måste ju göras :) jag e iaf fortfarande glad att de blev som de blev även när ja minns allt roligt vi har gjort :)
fast hittade kort från våran första semester, de va lite jobbigt, för den va helt underbar!
#2 tack :) kramis!
ja snart e de iaf över, som tur e är de flesta saker mina :P och de som inte va mitt har ja typ köpt av honom så :P haah! de här kommer gå fort :D
Det kommer bli så bra så :)
De är aldrig kul! Men de kan nog även vara rätt välgörande.. att få städa ut allting och få minnas det bra, men att sen bli av med det:) Som en renstädning i sinnet också, kanske.
Ha det trevligt ikväll också:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#4 japp! :)
#5 jo de e ju bra med att minnas de som vart bra :) och sen få undan de dåliga med :P
kramis!
Usch, det måste vara jobbigt, även fast det känns skönt och rätt. Har aldrig städat ut någon, men blivit utstädat då jag har bott i hans lägenhet. Tyckte bara det va rätt jobbigt, trotts att det va jag som gjorde slut.

Hoppas allting gått bra hittills :)
Carpe Diem
tycker då inte att de var så himla jobbigt :) de har gått jättebra och nu är de näst intill bara mina saker kvar framme i lägenheten :)

Huvudsaken är ju att illrarna stannar ;)
Carpe Diem
Tror det är jobbigare att vara den som packar ihop och flyttar från lägenheten.

Fast det kan ju samtidigt vara skönt att komma till ett helt nytt ställe än att stanna kvar där man bott tillsammans. Det går ju inte att städa bort någon helt tror jag.
Jag är sån som inte gillar förändring. Och att behöva lämna sitt hem är en jäkligt stor förändring.
Jag hade haft det mycket lättare om jag stannat.

Jag hatar också förändring. Jag bor fortfarande i samma lägenhet som jag bott i hela mitt liv. Det var mina föräldrar som flyttade. ;)
Haha vilken tur du har :P
#14 Oj, annorlunda =P

Vi hade egentligen lägenheten och ett hus där dom bodde på somrarna men nu bor dom i huset permanent. Många skulle säkert inte tycka om det men jag trivs i lägenheten och den ser ju annorlunda ut nu då jag och fästmannen har gjort om saker i vår egen stil. :)
Jag tyckte iaf att de var skönt och komma ifrån de som vart vårt, till något som var helt mitt och ingen annans. Att få börja om på nytt.
Men alla funkar ju olika och alla fixar de på sitt sätt att komma vidare
#18 Ja, hade man kunnat flytta till en egen lägenhet direkt är det klart en annan sak.
#19 Jo, jag hade ju jobb då. Så de var ju enkelt på det viset. Men annars är de nog inte lätt att hitta en lägenhet. Håller tummen för dig!
Men jag menade bara accpekten att komma från det man hade. Jag är väl inte jätte mycket för förändring heller (beror på vad) men de var väldigt skönt ändå.
Hoppas det känns bättre snart.
Jag skulle nog hellre flyttat, för bor man kvar så påminner allt om honom. :/
Ja, alla fungerar vi olika.