Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1767 ggr
Sovgott
2009-02-03 11:36
0

Förändra relationer

Har du någon relation som du skulle vilja förändra? Varför? Vad är det för slags relation? Hur skulle du vilja förändra den? Gör du något för att förändra den? Och isåfall vad?

Buffaomini
2009-02-03 12:46
0

att vi ses mer
jagf är timanställd och han har fastanställning (eller nu heter de ju tillsvidare anställning)
när jag jobbar är de skift jobb och han har också skiftjobb. vi har båda tänkt om vi båda hade 8-17 jobb. men samtidigt de jag vill jobba med har inte de.
men de är de enda jag vill ändra…mer tid till varandra. Glad

TerriZue
2009-02-03 16:12
0

Ja, jag skulle vilja ändra relation till en av mina vänner. Jag saknar henne. Vi umgicks väldigt mycket en period och kom väldigt nära varandra men sen gled vi ifrån varandra och båda har väl förändrats en del. Jag har till exempel gått tillbaka och blivit den lugna person jag var innan jag träffade henne. (Det var när jag umgicks med henne jag började "festa" för första gången och hon och jag har fetsat en hel del under första året i gymnasiet)

Nu känns det som att vi aldrig träffas och när vi väl ska träffas vill hon bara dra ut mig på krogen och superfesta. (Hon har förändrats åt andra hållet och festar i stort sett varje freda, lördag). Och det känns inte kul. Jag vet att hon vill ha med mig ut men jag vill inte ut och röja… det är inte mingrej och jag tycker inte att det är kul.

Jag vill att vi ska kunna umgås och bara ha trevligt. :) Som sagt, jag saknar henne.

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Sovgott
2009-02-03 17:05
0

Jag saknar också en vän som för några år sedan stod mig mycket nära. Vi var i samma fas i livet då och hade massor gemensamt. Sedan blev hon sambo och fick barn, och slutade att höra av sig. Och jag har slutat att försöka kontakta henne.

Sedan har jag en relation som jag inte vill ha alls. Tyvärr finns det i nuläget bara en lösning på detta problem, och det är att byta jobb.

fotokrafs
2009-02-03 18:41
0

Jupp, funderar på det

frågan är om jag skall försöka bättra våran kompisrelation* eller om jag skall avsluta den. Personen har väldigt ömma tår, som jag hela tiden lyckas trampa på. Det värsta är att jag bryr mig om killen, han behöver ruskas om

*om den ens existerar nu

Gluskap
2009-02-03 18:57
0

Har min bästa kompis som det skar sig mellan av olika anledningar för 1½ år sen. Har saknat henne hela tiden, men varit för stolt för jag blev sjukt lack över allt som hände. I går tog jag kontakt med henne igen och nu sitter vi och snackar på som om inget hänt, typ som vi är där vi var innan allt körde ihop sig. Jätte kul!!!