Blir så j*vla irriterad!
Om det är något som gör mig jävligt förbannad och irriterad så är det när folk kastar på luren i örat på mig, jag blir seriöst så jävla arg så jag skulle kunna kasta telefonen in i väggen om det inte vore så att jag va för rädd om den!
Och något som gör mig mer förbannad är att jag inte får snacka med min pojkvän när jag blir ledsen eller arg på saker som folk gör eller säger, för antingen är det skvaller som han inte vill höra eller så tycker han att jag ringer och skäller på honom för det.
Jag verkligen hatar det! Vem ska man snacka med om man inte får snacka med sin partner? Är inte det en av de många grundstenarna i ett förhållande?
JA, det är riktigt hemskt när folk lägger på i örat på en.
Låter konstigt att han inte vill höra på dig?
Men oss här inne kan du i alla fall prata med! Vi slänger varken på luren eller säger åt dig att vara tyst ;)
#1 Haha, ja, om ni slänger luren i örat på mig så är det något på denna sidan som har gått riktigt snett =P Blev bara så himla irriterad och va tvungen att skriva av mig. Det svarnar nästan framför ögonen på mig när någon slänger på luren… Gahhh! Kan inte änns beskriva kännslan. Ohyffsat!
han tycker antingen att det är skvaller och sådant vill han inte höra, om det inte är sådant som han själv är intresserad utav. Och så tycker han att jag skäller på honom, fast jag bara berättar för honom hur arg jag är på h*n osv. Gör mig så grymt irriterad och ledsen att jag inte får prata med honom om sådanna saker.
Jag har bara fått luren påkastad en gång, men då fick jag väl skylla mig själv. Men jag kan tänka mig att det är fruktansvärt irriterande, kan man inte vara vuxen nog att fixa ett avslut, om ens ett kort?
Jag är likadan. Jag ringer till honom och skäller av mig. Inte på honom såklart, men man behöver ju få ur sig saker. Låt det följa skvaller eller skitsnack, det går ju över. Han gör likadant med mig, och det är ju en del i stöttning på sitt sätt tycker jag. Att finnas där som bollplank/klagomur när det går sämre.
Håller med Hera. Skriv så tangenterna flyger iväg, vi lyssnar snällt och hejjar på ;)
Paulina

Jag slänger på luren i örat på min kille säkert en gång i månaden. Tjafsar vi och han ringer för att älta saker så orkar jag bara inte lyssna.

Haha min pojkvän slängde på luren i örat på mig mitt i en mening för att han hörde fel och trodde att jag sa hej då. Då ringde jag upp och var skiiitförbannad, gissa om han blev paff.
En annan störig grej är när man har en diskussion med någon och blir irriterad och GÅR DÄRIFRÅN.
#3 Jag förtjänar inte att dom kastar på luren i örat, det är helt enkelt den i andra änden som inte kan ta en diskution och därför kastar luren i örat på mig. Jo, precis, tycker att man ska kunna lyssna på varandra, men min pojkvän har aldrig något att klaga på, förutom det jag gör. Funderar på om han änns har känslor.
#4 Hmm, jo, men säg det då istället för att slänga på luren. Man måste ju kunna diskutera.
#5 Haha, jo, det förstår jag. Menar du att dom går därifrån? Har nog aldrig varit med om det, men att folk håller för öronen är oxå grymt irriterande och man vill bara slå dom! Självklart gör man ju inte de, men man kan ju få fantisera =P

Det gör jag sen ger jag upp.
Jag har nog slängt på luren en gång, när jag grälat (eller vad det nu var) med Gura. Inget jag skäms över, orkade ju inte med snacket eller så fick man ändå inte en syl i vädret, trots att man försökte. Självklart har Gura då blivit rasande för att man la på och ringer upp igen 
#8 Mjo, jag brukar ringa upp igen och då är det inte nådigt och svara. Eller så skiter jag i det helt enkelt och låter dom höra av sig nästa gång dom vill något.
oj, har aldrig fått luren påslängd… skulle bli väldigt paff och förvånad! Varför gör man ens så? Låter skumt.
Ang partnern, låter konstigt att han inte vill lyssna? Jag gnäller om allt och alla varje dag för karln, och han lyssnar tålmodigt och säger vad han tycker, ibland håller han med, ibland inte. Men så ringer jag väl inte stup i kvarten heller, men brukar bli att jag öser ur altl skit när jag kommer hem från jobbet i ca 1 timme, sedan kan jag tänka på annat igen.
#10 Du har du tur, önskar att jag kunde säga samma sak. Antingen för att man är ledsen, arg eller irriterad, brukar iaf vara de vanliga orsakerna så som jag förstår. Det spelar ingen roll ifall jag ringer till honom eller bara vill prata med honom när han är här hemma.