Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2164 ggr
icansson
2009-02-09 19:27
0

drömmar

hej

jag skriver här då jag har haft obehagliga drömmar om att min partner är otrogen. Jag har drömt dessa drömmar nästan var varannan natt.

Va tror ni det kan betyda? eller kanske det inte betyder något?

Jag är helt säker på att min partner inte är otrogen o vi älskar varandra djupt.

Men det kanske inte ens ha med otrohet att göra?

Tacksam för svar!

MimmieM
2009-02-09 19:32
0

Jag drömmer likadana drömmar jag också :)
Tror de kanske bara kan bottna i en underliggande rädsla och en liten påminnelse om att en relation är ömtåligt och dyrbart!

Carpe Diem

hurricane
2009-02-09 19:35
0

jag tror att sådana där drömmar är supervanliga. Jag drömmer också så där från och till. Tror det inte betyder något speciellt. Kanske att man är lite rädd att förlora sin partner.

Aviendha
2009-02-09 20:06
0

Jag har sådana i perioder. Det jobbiga är att jag drömmer så för*annat verklighetstroget och ibland har haft svårt att skilja på om jag verkligen har vart med om en sak eller har drömt den. Betyder väl inte mer än att du är rädd att förlora honom.

Karmatarerskanise
2009-02-09 20:39
0

Jag tror inte ens att det alltid handlar om förhållandet. Tror det kan vara annat i vardagen som oroar en, som man känner att man inte har kontroll  över.

JAg är ganska säker på det.

icansson
2009-02-09 20:46
0

okej känns skönt o höra att de är fler som drömt sånthär känner mig nu mkt lugnare. Jag tänkte jag skulle leta fram min drömbok o se va den har o säga:)

tack för svar!

Liss
2009-02-11 01:30
0

Usch ja! Har samma drömmar…
Just nu sover jag jätte dåligt och oroligt. Känns som om jag drömmer hela tiden medans jag sover och drömmarna är jätte tydliga. Och när jag vaknar blir jag så otroligt ledsen, eftersom jag vet att jag inte bara kan tänka "åh, de var bara en dröm!".

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆