INTIM
Jag fick ett spel skickat till jobbet från designtorget som hette INTIM. Detta händer rätt ofta när man jobbar som redaktör. Hur som helst, spelet gick ut på att man skulle gissa vad ens partner skulle svara på olika saker, allt från hur miljömedveten man är, till vilka sexleksaker man kundet änka sig använda och hur man ser på giftemål och barn. Det är jättekul, och framförallt måste jag påsåt att vi ibland lämnar själva spelet och istället bara diskuterar alla frågor. Det funkar faktiskt jättebra som diskussionsämne och vi har lärt oss flera saker om oss själva faktiskt!
Tänkte bara tipsa om spelet!
Åh, sånt kan vara kul! Ska lägga det på minnet :)
/Christine
Det måste jag ha så jag får snacka med min kille om något annat än bilar! Kan lova dig att sexleksaken han skulle tänka sig att ha är en skruvmejsel och en kolv.. !

#2 Hahaha! Är det så illa?
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#3 Näst intill iaf, han kanske vill ha växelspaken föresten =P
Man fick just i den frågan jag syftade på där, svara på vilka av följande saker man kunde tänka sig involvera i sexlivet: Handbojor, Strap on, dildo, but plug och… hm… *funderar* Något mer.
Verkar vara ett intressant spel
Åh, vad roligt! Älskar att diskutera allt mellan himmel och jord med killen. Kommer jag över det köper jag det =)
Paulina
Låter intressant. ^^ Har du koll på vad spelet kostar?