Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2775 ggr
providence
2009-02-17 22:04
0

Saknad

Hej! Är ny här och vill bara skriva avmig lite :)

min pojkvän är i Italien på semester och åkte i fredags och kommer hem på söndag. Usch vad jag saknar honom! Det är ju nästan skrämmande att man kan sakna någon såhär mycket.

Ingen aning vad jag ska göra.. har möblerat om mitt rum och pluggat.. Vad brukar ni göra när er pojk/flickvän eller kompisar är borta?

Angelclaw
2009-02-17 22:26
0

jag brukar försöka ha lite "rå om mig själv" tid, ta ett bad, lägga hårinpackning och ansiktsmask, fixa naglar och sånt där "tjejjigt", sen glor jag på filmer han inte vill se men som jag gillar!

Jag vet att det är läskigt att sakna nån så mkt att man nästan går sönder. Men ibland är det ändå skönt att vara ensam också!

tröstkram till dig iallafall!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Karmatarerskanise
2009-02-17 22:44
0

Ibland behöver man sakna lite, för att verkligen uppskatta det man har tillsammans :)

Några bra tips har jag inte, för jag har aldrig lyckats distrahera min saknad ;)

MimmieM
2009-02-17 23:09
0

Brukar njuta i fulla drag och rå om mig själv till max, vilket är kul första kvällen sedan kan han gott komma hem igen :)

Brukar se till att umgås med familj och vänner så mycket som de bara går.

Carpe Diem

ChristineL
2009-02-17 23:23
0

Ja, jag håller bara med de andra, håll dig sysselsatt så går tiden fort. Men det är jobbigt att sakna, men man får fruktansvärt bra när man väl är tillsammans igen :)

Och vad gör han på semester i italien utan dig?

fotokrafs
2009-02-17 23:39
0

Skulle han åka bort utan mig?!Förvånad Ja, då hade jag nog åkt till morsan och fixat (i alla fall försökt). Fast ganska snabbt hade jag blivit helt sjuk av töt-brist.

Buffaomini
2009-02-17 23:47
0

jag brukar träna, se på serier han inte skulle vilja se, läser en bok
sitter och kan ägna timmar att drömma bort mig i kläder, skor etc
träffar vänner men också familjen

Musiken
2009-02-18 00:44
0

jag bestaller nya klader och underklader tills han kommer hem, kollar pa filmer och serier han aldrig skulle kunna tanka sig att se med mig, promenerar, fotar, umgas med vanner osv :)

providence
2009-02-18 12:08
0

#4, det är en skidsemester med hans mamma. Jag kan verkligen inte åka skidor och det är ju hans mamma som betalat allting så jag tror inte hon hade velat betala för mig med som inte ens åker skidor :)

Men tack för alla svar! :) Får se till och ha en riktig tjejvecka som är kvar nu då :)

[jenkass]
2009-02-18 13:33
0

min pojkvän är resemontör så han reser rätt ofta (stannar borta mellan 4 - 5 veckor) det är alltid jobbigast precis när han har åkt och när det börjar närma sig att han kommer hem, för då längtar man. Jag brukar umgås med mina vänner, försöka ta på mig extra tider på jobbet, gå å träna, rå om mig själv och hemmet. Det är skönt med lite egentid emellanåt.