Gaaah!!!
Jag blir komplett galen! Dt känns som att jag lugnt skulle kunna strypa människan! Hur satan kan man stå ut med att vara så fruktansvärt falsk, elak, självgod och nedlåtande hela tiden? Vad satan har man för problem om man ständigt måste hacka ner på en del människor för sitt höga nöjes skull?
Har träffat en del såna i mitt liv men jag trodde jag skulle slippa dem när jag lämnat skolan… när folk påstås ha mognat något… Tydligen itne. De finns tydligen i alla former, storlekar och åldrar.
Jag orkar inte med att varai närheten av såna människor, jag förstår mig inte på dem och jag blir galen av den dåliga, negativa stämningen som finns runt dem.
Varför ska man bete sig så mot folk? Vad får man ut av atthela tiden hacka på någon person, oavsett om personen gör helt rätt eller helt fel, oavsett om personen gör på sitt eget sätt eller precis som någon annan. Varför?
Mobbare.. idioter!!
Ber om ursäkt för detta agressiva inlägg men jag var verkligen bara tvungen att avreagera mig… någon mer som träffat på dessa personer? Personer som hela tiden bara måste visa att de står över alla andra och att man inte är något värd?
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

De inns tyvärr överallt är jag rädd =( Har också råkat ut för såna. På jobbet o utanför. Man mår rätt dåligt när man hela tiden blir tryckt ner i skorna =(
Ja, det stämmer, det känns inge kul alls. Det går upp och ner i vågor. Ibland är jag bara deprimerad och gråter som en galning, idag är en sån dag d¨å jag lätt skulle skrämma bort en ilsken tiger på väg att attackera. Jag är så arg att jag inte tvivlar på att det ryker ur både öron och näsborrar.
På dom bara! Du har säkert all rätt till att vara arg, och vad passar bättre än att skriva av sig här inne? :)
/Christine
Precis! Det känns väldigt skönt att bara ösa ur sig allting! Ska sluta på det här jobbet, tänker inte vara kvar länge till och den dagen jag slutar kan jag äntligen säga precis vad jagtycker och tänker om den där förbannade… skulle kunna skriva ganska mycket som inte passar sig här inne så jag lämnar det åt er egen fantasi. :)
Visst har jag träffat på sådana människor. Avskyr dom, och tycker synd om dom.
min chef är sådan och tro mig jag vet hur de känns:'(
#5 Ja, man får väl tänka så,… det 'är synd om dem men det är svårt just nu, just nu är jag bara förbannad..
#6 Ja, det är verkligen inte kul… att de inte fattar… vad är problemet.. :/
Uppdatering! Just nu är jag alldeles överlycklig! Jag åkte ner till jobbet idag och sa upp mig och det var inga problem alls! :D Jag har fått ett nytt jobb hos min morbror och jag börjar på en gång! :D Wihiii!
Åh, vad skönt för dig! Hoppas verkligen det nya jobbet blir bättre och med trevligare kollegor :)
/Christine
Grattis till det nya jobbet :)
Tack så jättemycket! :D
Jepp de här människorna har jag träffat tidigare och jag vet att de är trevliga killar, det här kommer bli toppen! :D
Grattis, vad skönt
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Grattis! Skönt för dig! Vad är det för jobb då?
Tack allihopa! :)
Det är ett städjobb så det är väldigt mycket slitigare än det jag gjorde innan men det är 100 gånger bättre eftersom det är trevligt folk jag jobbar med, och jag får dessutom betalt. :P

Fick du inte betalt på förra jobbet?
Så länge det är bra arbetskamrater så är det skitsamma vad jobbet innebär tycker jag. Det är oftast arbetskamraterna som gör att man trivs tycker jag.
Grattis, vad härligt! =)
Paulina
#15 Nej, jag jobbade på helprovision och fick bara betalt om jag lyckades boka och det var väldigt, väldigt svårt, så många dagar satt an där och jobbade 8 timmar gratis.
Jag håller också med om att arbetskamraterna är viktigatst, har mna bra arbetskamrater kan man stå ut med det mesta på jobbet tycker jag.
På det här stället var det dock inga bra arbetskamrater, de var inte särskilt trevliga över huvud taget och jag mådde jättedåligt på jobbet men nu är allt bra igen och jag har världens bästa arbetskamrater! :D

#17 Oj, det lät ju inge bra =( Jag sitter o gör ingenting i princip i 8 timmar, men jag får åtminstone betalt. Och här är det våra kunder som ringer oss och beställer delar, inte tvärtom som tur är.
Va skönt att det löste sig för dig iaf =) Alltid kul att läsa när det går bra för nån tycker jag. Det är då man inser att det går att förändra saker o ting =)